آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ مهاجم و ممنوعیت‌های جدید در پرسپولیس


آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ مهاجم و ممنوعیت‌های جدید در پرسپولیس

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را در ادلمه این خبر بخوانید.

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ مهاجم و ممنوعیت‌های جدید در پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس نشان می دهد که مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد و همچنین مبتلا شدن مهدی ترابی و محمد عسگری به ویروس کُرونا باعث نگرانی شدید یحیی گل محمدی شده است.

دستور جدید مربی پرسپولیس ممنوعیت‌های جدید باید اجرا شود

مبتلا شدن مهدی ترابی و محمد عسگری به ویروس کُرونا باعث نگرانی شدید یحیی گل محمدی شده است.

سرمربی پرسپولیس که در یکی، دوسال گذشته تجربه تلخی از مبتلا شدن شاگردانش به ویروس کرونا دارد به تازگی دستورالعمل جالبی به آنها داده است: «رفتن به مهمانی، عروسی و اماکن عمومی ممنوع است!»

یحیی گل محمدی نگران است در پیش فصل و زمان بدنسازی تیمش، برخی بازیکنان با سهل انگاری به ویروس کرونا مبتلا شده و سایر همبازیان خود را نیز دچار این بیماری و ویروس دوباره جهش یافته کنند.

شنیدیم سرمربی پرسپولیس جرائم سختی نیز برای کسانی در نظر گرفته است که به هر دلیلی به این ویروس مبتلا شوند و از این بابت به همه اطرافیان تیم پرسپولیس نیز هشدار داده است.


مهاجم جدید پرسپولیس مشخص شد/ گزینه سرخ‌ها در راه ایران

بازیکنی که از ابتدا مدنظر پرسپولیس بود بالاخره راهی اردوی این تیم خواهد شد. مهاجمی که قرار است بار نامهایی مثل منشا، شهباززاده و انصاری‌فر را به‌دوش بکشد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ مهاجم و ممنوعیت‌های جدید در پرسپولیس
منتفی شدن اردوی خارجی پس از مذاکره با کمپ کایسری اسپور، آخرین پرده از اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس بود که باعث شد تا هواداران خشمگین پرسپولیس انتقادات خود را به شکلی علنی نسبت به مدیریت این باشگاه ابراز کنند.

ساعتی بعد از اوج گرفتن انتقادات محمد محمدی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در دفاع از عملکرد باشگاه اظهاراتی را انجام داد و البته وعده خرید مهاجم جدید را به هواداران این تیم داد.

باشگاه پرسپولیس که در سالهای اخیر همیشه برای جذب مهاجم خارجی با مشکلاتی مواجه بوده و نتوانسته اهداف موردنظر را جذب کند، در این پنجره نیز چالش دشواری را برای خرید مهاجم داشت.

قرمز در حالی که یحیی گل‌محمدی ۸ گزینه را معرفی کرده بود، مذاکره با کاسیانو دیاز برزیلی را آغاز کردند اما پروژه جذب او در حالی که نهایی به نظر می‌رسید، با مشکلاتی از جمله آپشن‌های دردسرساز او و همچنین انتقال پول رضایت نامه به پرتغال مواجه شد.

در این بین گادوین منشا دیگر مهاجمی بود که پرسپولیس به سراغش رفت اما مس رفسنجان موفق شد نظر مهاجم نیجریایی و آقای گل لیگ برتر را برای تمدید قرارداد جلب کند و او را در تیم نگه دارد.

اما اتفاق دور از انتظار در خلال مذاکره با کاسیانو دیاز رخ داد؛ مصدومیت مهاجم برزیلی که گمانه‌زنی‌های اولیه از دوری چهار هفته‌ای او از میادین حکایت داشت و بسیاری تصور کردند که پروژه جذب او ناکام مانده است.

نکته مهم اینکه مهاجم جانشین که در لیگ برزیل شاغل است، سه میلیون یورو برای انتقال هزینه روی دست باشگاه پرسپولیس می‌گذارد که انتقالش را غیر ممکن می‌کند.

در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس در ارتباط با باشگاه ویزلا از وضعیت کاسیانو اطلاع کامل یافت و برای این باشگاه نیز مشخص شد که او سه چهار هفته برای بازگشت زمان نیاز دارد.

با این حال یحیی گل‌محمدی نسبت به جذب این آقای گل سابق لیگ یک پرتغال تاکید دارد و حالا باشگاه پرسپولیس دوباره توانسته در مذاکره با این بازیکن پیش روی مثبت داشته باشد.

پرسپولیس اعتقاد دارد برخی آپشن‌ها برای این بازیکن هزینه اضافه برای این باشگاه در بر دارد و این مسئله قابل حل در مذاکرات طرفین است.

با این حال باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هرچه زودتر انتقال کاسیانو را نهایی کند و با مهاجم خارجی به استقبال لیگ برتر برود؛ مهاجمی که احتمالا برای شروع لیگ از بند مصدومیت رها خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق