پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم


پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یک راننده پیتزافروشی در آمریکا پس از نجات جان پنج کودک در حادثه آتش سوزی به قهرمان محلی تبدیل شد. این پیک پیتزافروشی که هویتش «نیکولاس بوستیک» و ۲۵ ساله اعلام شده است این کودکان را از یک خانه...

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یک راننده پیتزافروشی در آمریکا پس از نجات جان پنج کودک در حادثه آتش سوزی به قهرمان محلی تبدیل شد. این پیک پیتزافروشی که هویتش «نیکولاس بوستیک» و ۲۵ ساله اعلام شده است این کودکان را از یک خانه غرق در آتش که در آن گرفتار شده بودند به سلامت خارج کرد. این کودکان ۶ تا ۱۳ ساله بودند.

بنا به گزارش TMZ، این آتش سوزی در شهر «لافایت» واقع در ایالت ایندیانا آمریکا رخ داد. بنا به این گزارش این راننده پیک به رسانه‌ها گفت که پس از آنکه متوجه آتش سوزی در این خانه شد از درب پشتی وارد آنجا شد. او پس از آنکه ۴ کودک را از این خانه خارج کرد متوجه شد که یک کودک ۶ ساله هنوز در داخل ساختمان گرفتار است.

پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

نیکولاس بدون لحظه‌ای درنگ بار دیگر وارد ساختمان شد و برای پیدا کردن کودک وارد اتاق خواب شد. لحظاتی بعد او کودکی را که در طبقه پایین فریاد می‌کشید پیدا کرد. نیکولاس برای جلوگیری از خفگی کودک، تی شرت خود را به دور دهان و بینی وی پیچید و با شکستن پنجره موفق به خارج کردن او از داخل ساختمان شد.

پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

ویدئویی که توسط هدکم ماموران پلیس تهیه شده اقدام قهرمانانه این پیک موتورسوار را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود او در حالی که کودکان را در بغل دارد از ساختمان غرق در شعله‌های آتش بیرون می‌آورد. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو نیکولاس در حالی که دچار مشکل تنفسی شده روی چمن دراز کشیده و ماموران در حال امداد به وی دیده می‌شوند. او در این حادثه دچار بدحالی ناشی از استنشاق دود و همچنین بریدگی از ناحیه دست راست شد.

نجات کودکان

پلیس محلی آمریکا در بیانیه ای، اقدام قهرمانانه این شهروند را که منجر به نجات جان پنج انسان شد ستود. در این بیانیه آمده است: «واکنش قهرمانانه نیکولاس بوستیک، جان چند انسان را نجات داد. فداکاری وی در این حادثه، الهام بخش و ستودنی است. او با شجاعت، سرسختی و خونسردی در برابر چنین خطر بزرگی، بسیاری را تحت تاثیر قرار داد.»

گفتنی است؛ این راننده پیک از سوی، " تونی روزوارسکی "، شهردار محلی نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

حجم ویدیو: 3.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید