بازداشت سیاوش بخاطر ناپدید شدن مرموز رقیب عشقی اش / بهنام کجاست؟


بازداشت سیاوش بخاطر ناپدید شدن مرموز رقیب عشقی اش / بهنام کجاست؟

حوادث رکنا: بعد از ناپدید شدن پسر جوان تهرانی،نامزد سابق دوست دختر او به عنوان مظنون پرونده بازداشت شد.

به گزارش رکنا، رسیدگی به پرونده مفقود شدن پسر جوان 21 ساله با اعلام گم شدن او از سوی خانواده اش در دستور کار محمدامین تقویان بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می داد این جوان با خودرو 206 خود در منطقه گرمدره تردد داشته اما پس از آن دیگر به خانه برنگشته بود.ساعتی بعد از مفقود شدن این جوان به نام بهنام، خودرو او که آغشته به چند لکه خون بود در همان حوالی گرمدره پیدا شد و فرضیه به قتل رسیدن او قوت گرفت.

در بررسی های اولیه مشخص شد اخیرا بهنام با دختری به نام مرجان آشنا شده و به او علاقه پیدا کرده بود اما ادله موجود نشان می داد در زمان مفقود شدن بهنام، دوست دخترش همراه او نبوده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرجان قبلا با فردی به نام سیاوش نامزد بوده که سیاوش علاقه زیادی هم به مرجان داشت اما اختلافات بین آنها سبب شده بود که رابطه شان تمام شود.از قضا در همان ساعت های مفقود شدن بهنام، سیاوش هم در همان محدوده محل حضور بهنام، پرسه می زده است.

بنابراین بهنام به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما در جریان بازجویی هرگونه ارتباط با موضوع مفقود شدن بهنام را انکار کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات در این پرونده هم چنان ادامه دارد تا راز ناپدید شدن ناگهانی پسر جوان فاش شود.

خانه اخبار حوادث پرونده کدخبر: 806561 ۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۱۴:۰۸:۴۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل