ساخت یک مجموعه‌ای 3 هزار تخت خوابی برای آسیب دیدگان اجتماعی


ساخت یک مجموعه‌ای 3 هزار تخت خوابی برای آسیب دیدگان اجتماعی

شهردار تهران از در دستورکار قرار گرفتن ساخت یک مجموعه‌ای ۳ هزار تخت خوابی برای آسیب دیدگان اجتماعی در شرق تهران خبر داد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه آیین افتتاح ۶ مرکز گروه خاص و منع پذیرش آسیب دیدگان اجتماعی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: مدیریت شهری، خدمت را از محروم‌ترین افراد شهر آغاز کرده است. مجموعه‌های مختلف درخصوص خدمت رسانی افزایش ظرفیت داده‌اند تا در شهر تهران و سپس استان تهران ظرفیت ویژه‌ای ایجاد شود.

شهردار تهران با بیان اینکه درحال حاضر ۲ هزار تخت به مجموعه هزار تختی اضافه شده است که درمجموع برابر با ۳ هزار تخت می‌شود، افزود: همچنین اقدام دیگری در دستورکار قرار گرفته تا در شرق تهران مجموعه‌ای ۳ هزار تخت خوابی مهیا شود. این اقدامات گوشه‌ای از خدماتی‌ است که ۱۴ دستگاه درحال انجام آن هستند.

زاکانی ادامه داد: این ۱۴ دستگاه (استانداری، فرمانداری، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پزشکی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، دستگاه قضایی، سازمان زندان‌ها، دادگستری، دادستانی، اداره ثبت و ...) در راستای خدمت به این جمع نیازمند هستند تا از طریق بازسازی روحی و شخصیتی افراد آسیب دیده و همچنین کمک به خانواده‌هایشان بتوانند آن‌ها را با مهارت آموزی و ایجاد زمینه اشتغال به جامعه بازگردانند.

شهردار تهران با تأکید براینکه درحال حاضر گام بسیار بلندی توسط این ۱۴ دستگاه برداشته شده است، گفت: هفت ماه از تشکیل قرارگاه اجتماعی می‌گذرد و امیدوارم که در شش ماه دوم عمر قرارگاه، این پرونده بسته شود و با مشارکت شهروندان زمینه رشد و تعالی این افراد فراهم شود.

زاکانی در بخش پایانی سخنان خود، اشاره کرد: این قرارگاه همزمان روی موضوعات دیگری نظیر کودکان کار و خیابان، متکدیان و خانواده‌هایشان درحال فعالیت است تا هر دستگاه متصدی اصلی، موضوع خود را سرانجام برساند. تمامی این اقدامات مشارکتی هستند تا با تغییر چهره شهر، رضایت مندی مردم حاصل شود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام