اوپو واچ 3 اولین ساعت هوشمند جهان با پلتفرم جدید اسنپدراگون W5 GEN 1 خواهد بود


اوپو واچ 3 اولین ساعت هوشمند جهان با پلتفرم جدید اسنپدراگون W5 GEN 1 خواهد بود

براساس آخرین شایعات، اوپو واچ 3 – Oppo Watch 3 اولین ساعت هوشمند جهان خواهد بود که از تراشه جدید اسنپدراگون به نام W5 استفاده خواهد کرد.تنوع تراشه‌‌های کوالکام تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نیست. علاوه بر آنکه این شرکت به نتایج خوبی در آزمایش‌های...

براساس آخرین شایعات، اوپو واچ 3 – Oppo Watch 3 اولین ساعت هوشمند جهان خواهد بود که از تراشه جدید اسنپدراگون به نام W5 استفاده خواهد کرد.

تنوع تراشه‌‌های کوالکام تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نیست. علاوه بر آنکه این شرکت به نتایج خوبی در آزمایش‌های پردازنده جدید پرچم‌دار خود، یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 دست یافته، با توسعه نسل جدیدی از چیپ‌ها برای گجت‌های پوشیدنی، از دو سری اسنپدراگون W5 و W5 پلاس رونمایی کرد. تنها چند ساعت پس از معرفی این دو چیپست مشخص شد که Oppo، احتمالا اولین سازنده‌ای خواهد بود که ساعت هوشمند جدید خود، یعنی اوپو واچ 3 را به این پردازنده مجهز خواهد کرد.

بر اساس آخرین شایعات، ساعت هوشمند اوپو واچ 3، به عنوان اولین گجت مجهز به تراشه اسنپدراگون W5، در ماه آگوست عرضه خواهد شد. فرانکو لی، معاون اوپو و رئیس تجارت اینترنت اشیاء گفته که Watch 3 در قالب یک سری عرضه خواهد شد. بنابراین، انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند در چند مدل وارد بازار شود. در این میان، ورود حداقل یک نسخه با پلتفرم Snapdragon W5 به بازار قطعی است.

اوپو واچ 3 اولین ساعت هوشمند جهان با پلتفرم جدید اسنپدراگون W5 GEN 1 خواهد بوداوپو واچ 3 اولین ساعت هوشمند جهان با پلتفرم جدید اسنپدراگون W5 GEN 1 خواهد بود

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا اوپو واچ 3 به‌ صورت جهانی عرضه خواهد شد یا خیر. از سوی دیگر، کوالکام با پردازنده‌های جدید خود، وعده بهبود چشم‌گیر باتری را داده است.

گفتنی است که ساعت هوشمند پرچمدار TicWatch نیز با تجهیز به چیپست اسنپدراگون W5 عرضه خواهد شد. این گجت جدید که در پاییز امسال معرفی خواهد شد، احتمالا به تراشه W5 پلاس مجهز می‌شود. این ساعت احتمالا، TicWatch Pro 4 نام‌گذاری خواهند شد. براساس شایعات، اوپو واچ 3 در سه مدل عرضه می‌شود که همگی با نسبت بالای نمایشگر به بدنه و تنوع رنگ بالا همراه خواهند بود.

منبع :Gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار