کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟


کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟

سایپا به تازگی اقدام به عرضه کوییک ST کرده است. در این مطلب به تفاوت‌های این خودرو با کوییک معمولی و کوییک S می‌پردازیم.گروه خودروسازی سایپا طی ماه‌های اخیر در کنار لیست محصولات خود یک خودروی ظاهرا جدید معرفی کرده و به نظر می‌رسد قرار است که آن را...

سایپا به تازگی اقدام به عرضه کوییک ST کرده است. در این مطلب به تفاوت‌های این خودرو با کوییک معمولی و کوییک S می‌پردازیم.

گروه خودروسازی سایپا طی ماه‌های اخیر در کنار لیست محصولات خود یک خودروی ظاهرا جدید معرفی کرده و به نظر می‌رسد قرار است که آن را تحویل مشتریان دهد. طبیعی است که در خصوص این خودرو مشتریان اطلاعات دقیقی نداشته باشند و بهتر است که پیش از هر گونه انتخابی در مورد آن کسب اطلاع نمایند.

تفاوت کوییک ST با کوییک معمولی

همان‌طور که گفتیم، سایپا در متن دعوت نامه‌های فروش خودروی خود یک خودروی جدید با نام کوییک اس تی (ST) نیز آورده که یک تیپ جدید از همان کوییک معمولی محسوب می‌شود. البته خود سایپا هم راجع به این محصول جدید توضیحی به مشتریان نداده است.

کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟

حالا پس از اولین عرضه این خودرو به مشتریان، مشخص شده که کوییک اس تی در واقع همان کوییک معمولی است و تنها تفاوتی که در این فیس لیفت ظاهر شده، دودی شدن شیشه‌های درب عقب و صندوق آن است. هم اکنون سایپا به علت این تغییر رنگ شیشه‌ها، کوییک ST را با 150 هزار تومان اختلاف به فروش می‌رساند.

از طرف دیگر متاسفانه چون نامگذاری این تیپ شباهت زیادی به تیپ کوییک اس دارد، گاهی حواله داران به اشتباه اقدام به خرید کوییک اس تی می‌کنند و تصور می‌نمایند که همان کوییک اس را می‌خرند در صورتی که این گونه نیست. بنابراین هنگام خرید این خودرو حتماً دقت داشته باشید که کدام را انتخاب می‌کنید. (می‌توانید به اختلاف قیمت‌ها نگاه کنید تا متوجه تغییرات شوید)

کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟کوییک ST چه تفاوتی با نسخه معمولی سایپا کوییک دارد؟

لازم به ذکر است که کوییک اس فیس لیفتی از کوییک معمولی است که بهبودهای قابل توجه تری نسبت به کوییک اس تی داشته و قیمت آن نیز حدود 17 میلیون گران تر از نسخه معمولی است. تغییراتی که این خودرو داشته به شرح ذیل خواهد بود:

مجهز شدن به چراغ روشنایی روز و چراغ همراهی تا درب منزل، تغییر نمای جلویی با الگو گیری از یوز ایرانی، اضافه شدن نشان اس بر روی درب صندوق، تغییر در سیم‌کشی برق خودرو و ارتقا به نوع مالتی پلکس (مشابه با محصولات ایران‌خودرو)، بهره‌گیری از دریچه گاز برقی به‌جای سیمی، اضافه شدن بالانسر شفت بر روی میل‌لنگ و کاهش لرزش و صدای موتور، غربیلک فرمان دی کات مشابه با کوییک اتوماتیک، صفحه کیلومتر جدید به همراه کامپیوتر سفری، ریموت کنترل و کلید تاشو، ارتقای مجموعه سوییچ و دکمه‌های تنظیم نور، قطع دسترسی شیشه بالابر عقب، صندوق پران و برف پاک‌کن عقب و افزودن سامانه مدیریت برق خودرو (بی‌سی‌ام) و سامانه نمایش و پیشنهاد دنده جی اس آی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403