چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟


چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟

در این مطلب اصول تعمیر لپ تاپ را در شرکت لپ تاپ سرویس مورد بررسی قرار خواهیم داد. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی قرار بگیرد.لپ تاپ جزو لوازم دیجیتالی کاربردی به شمار می رود. به دلیل اینکه این وسیله دیجیتال قابل حمل است امروزه مورد...

در این مطلب اصول تعمیر لپ تاپ را در شرکت لپ تاپ سرویس مورد بررسی قرار خواهیم داد. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی قرار بگیرد.

لپ تاپ جزو لوازم دیجیتالی کاربردی به شمار می رود. به دلیل اینکه این وسیله دیجیتال قابل حمل است امروزه مورد توجه اغلب کارمندان، دانشجویان و سایر افراد قرار گرفته است. به کمک لپ تاپ می‌توان کارهای اداری، گرافیکی، محاسباتی و … را به راحتی انجام داد. در صورتی که شما به صورت روزانه از این دستگاه استفاده می کنید ممکن است در نحوه عملکرد آن اختلالاتی ایجاد شود. در صورت مشاهده هرگونه خرابی و مشکلات در لپ تاپ بهتر است هر چه زودتر به تعمیر لپ تاپ بپردازید.

برای تعمیر لپ تاپ به کجا می توانیم مراجعه کنیم ؟

در زمان خراب شدن لپ تاپ ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که برای انجام تعمیر لپ تاپ بهتر است به نمایندگی‌های مجاز و معتبر مراجعه کنید. در این نمایندگی‌ها انجام تعمیرات لپ تاپ توسط افراد متخصص و ماهر توسط مجهزترین لوازم انجام می‌شود.

رایج ترین مشکلات لپ تاپ

لپ تاپ با هر برندی به مرور زمان دچار خرابی‌هایی می‌شود. از متداول ترین مشکلات لپ تاپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

شارژ نشدن لپ تاپ و داغ شدن بیش از حد دستگاه در صورت آب خوردگی Laptop بهتر است هر چه زودتر نسبت به تعمیر لپ تاپ اقدام کنید. لپ تاپ روشن نمی‌شود. ضربه خوردن لپ تاپ باعث بروز مشکلات و خرابی‌های زیادی در دستگاه می‌شود. هنگ کردن مداوم لپ تاپ یکی از دیگر از متداول ترین مشکلات لپ تاپ به شمار می‌رود. ویندوز بالا نمی‌آید. شنیدن صدایی غیر عادی از دستگاه به هم ریخته شدن تصاویر در صفحه نمایش لپ تاپ خراب شدن چیپ اصلی خراب شدن چیپ گرافیکخراب شدن آی سی شارژر لپ تاپ هارد لپ تاپ شناسایی نمی‌شود. لپ تاپ بدون هیچ دلیلی خاموش می‌شود. شکستن و آسیب دیدن صفحه نمایش Laptop و …

در صورت مشاهده هر یک از خرابی‌ها و مشکلات ذکر شده در لپ تاپ بهتر است هر چه سریع‌تر لپ تاپ تان را تعمیر کنید.

تعویض چیپ اصلی لپ تاپ

چیپ اصلی یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ به شمار می‌رود. در صورتی که چیپ اصلی دچار خرابی و مشکلاتی شود عملکرد لپ تاپ نیز مختل می‌گردد. تعمیر چیپ اصلی در بیشتر مواقع امکان پذیر نمی‌باشد. در صورتی که چیپ اصلی معیوب باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کرد.

تعویض چیپ اصلی لپ تاپ باید توسط فردی آموزش دیده و متخصص انجام شود زیرا این قطعه جزو حساس‌ترین قطعات لپ تاپ به شمار می‌رود.

لپ تاپ سرویس یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لپ تاپ است که خدمات تعویض و تعمیر چیپ اصلی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

مراحل تعویض چیپ اصلی به صورت زیر است :

ابتدا چیپ اصلی مورد بررسی و عیب یابی دقیق قرار می‌گیرد. در صورتی که این قطعه سوخته باشد تعویض می‌گردد. در صورت تعمیر و ریبال به کمک شابلون حرارتی و فلکسی توپ قلع زنی انجام می‌شود. چیپ سوخته در این مرحله توسط دستگاه پیشرفته BGA-MACHIN از روی مادربرد جدا می‌گردد. جایگاه چیپ باید به خوبی تمیز شود. قبل از نصب چیپ اصلی بهتر است جایگاه آن روغن کاری شود تا چیپ به راحتی در جایگاه خود قرار بگیرد. برای روغن کاری جایگاه چیپ اصلی از روغن مخصوص استفاده می‌شود. در مرحله پایانی توسط دستگاه چیپ اصلی جدید در جایگاهش نصب می‌گردد.
چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟

تعویض چیپ اصلی لپ تاپ

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ

اگر چیپ گرافیک خراب شود کلیه پردازش های گرافیکی دستگاه مختل می‌شوند. از مهم‌ترین دلایل خرابی چیپ گرافیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

هر چقدر از عمر مفید لپ تاپ بگذرد احتمال این که چیپ گرافیک خراب شود بیشتر است. اگر فشار کاری لپ تاپ زیاد باشد دستگاه گرما و حرارت زیادی را تولید می‌کند در نتیجه سایر قطعات لپ تاپ نیز دچار خرابی و آسیب می‌شوند. آبخوردگی لپ تاپ نوسانات برق لپ تاپ اجرای مداوم برنامه‌های گرافیکی و بازی‌های سنگین خراب شدن فن جنس مادربرد اگر بدون کیفیت باشد امکان اینکه چیپ گرافیک دچار خرابی شود بیشتر است.

در صورتی که چیپ گرافیک دچار خرابی و مشکلاتی شود بهتر است هر چه سریع‌تر تعمیر گردد. اگر تعمیر چیپ گرافیک امکان پذیر باشد کارشناسان ما در لپ تاپ سرویس به کمک تجهیزات پیشرفته به تعمیر این قطعه حساس می‌پردازند. اگر تعمیر چیپ گرافیک امکان پذیر نباشد باید آن را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که تعویض چیپ گرافیک باید توسط فردی ماهر انجام شود زیرا این قطعه دارای ساختاری حساس است.

چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ

برای جلوگیری از خراب شدن چیپ اصلی و چیپ گرافیک چه راهکاری وجود دارد ؟

اگر شما تمایل دارید این قطعات حساس و ضروری لپ تاپ دچار خرابی نشوند بهتر است همواره لپ تاپ را تمیز نگه دارید و به دمای دستگاه توجه داشته باشید. دمای لپ تاپ باید همواره در سطح پایینی نگه داشته شود. همچنین در زمان کار با لپ تاپ بهتر است آن را روی سطحی بدون پرز و صاف قرار دهید. با انجام این کار گرد و غبار کمتری وارد قسمت داخلی لپ تاپ می‌شود.

بررسی سرویس داخلی لپ تاپ

سرویس داخلی لپ تاپ به صورت دوره‌ای از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد. با انجام سرویس داخلی Laptop به صورت مرتب از بروز مشکلات جدی در قطعات مختلف دستگاه جلوگیری می‌شود.

سرویس داخلی لپ تاپ شامل موارد زیر است :

بررسی سلامت کابل فلت‌های داخلی Laptopتمیز کردن فن و کیبورد لپ تاپ تمیز کردن قطعات داخلی Laptopبررسی پورت‌های ورودی لپ تاپ بررسی عملکرد نرم افزاری ترمیم یا تعویض خمیر سیلیکون تمیز کردن دریچه‌های هوا تست و سنجش سرعت هارددیسک

در مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ L.P.S در صورت تعمیر لپ تاپ انجام سرویس داخلی لپ تاپ توسط کارشناسان ماهر و به صورت رایگان انجام می‌گردد.

چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟چه زمانی برای تعمیر لپ تاپ باید اقدام کنیم ؟

سرویس داخلی لپ تاپ

L.P.S نمایندگی مجاز تعمیرات و سرویس داخلی Laptop

لپ تاپ سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ است. این نمایندگی معتبر تعمیرات تمامی برندهای لپ تاپ نظیر سونی، دل، ایسوس، اچ پی، لنوو و … را به صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌دهد. مراحل تعمیر یا تعویض لپ تاپ در این نمایندگی به صورت زیر است :

عیب یابی و شناسایی مشکل قطعه یا قطعات معیوب توسط تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. تعمیرات سخت افزاری تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ در صورت لزوم تعویض قطعات آسیب دیده توسط فردی باتجربه و ماهر انجام می‌شود.

تمامی خدماتی که L.P.S به مشتریان خود ارائه می‌دهد همراه با فاکتور معتبر و ضمانتنامه کتبی هستند. تحویل سریع لپ تاپ نیز از قابل توجه‌ترین خدماتی است که این مرکز تخصصی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورتی که قطعه‌ای از لپ تاپ نیاز به تعویض داشته باشد و قطعه اورجینال در مجموعه موجود نباشد ممکن است کار تعویض و تعمیر لپ تاپ مقداری طول بکشد.

خدماتی که لپ تاپ سرویس برای تعویض و تعمیرات لپ تاپ به مشتریان ارائه می‌دهد شامل موارد زیر است :

سرعت عمل در تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ عیب یابی لپ تاپ به صورت دقیق با مدرن‌ترین تجهیزات انجام می‌شود. در نمایندگی لپ تاپ سرویس متخصصین برتر مشغول به فعالیت هستند. متخصصین در زمان انجام تعویض یا تعمیر لپ تاپ دقت و حساسیت لازم را به خرج می‌دهند. برای تعویض قطعات از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده می‌شود. برای تعمیر یا تعویض قطعات لپ تاپ از مشتریان هزینه مناسبی دریافت می‌شود. تعمیر یا تعویض قطعات مهم لپ تاپ نظیر مادربرد، چیپ اصلی، چیپ گرافیک، کیبورد و … سرویس داخلی رایگان لپ تاپ

سخن پایانی :

لپ تاپ سرویس یکی از تخصصی‌ترین مرکز تعمیر لپ تاپ است. این مرکز تخصصی تعمیرات Laptop دارای 16 سال سابقه درخشان است. در این نمایندگی معتبر برای تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ از پیشرفته‌ترین تجهیزات استفاده می‌شود. کار تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ نیز توسط کارشناسانی متخصص و دوره دیده انجام می‌شود. به همین دلیل امروزه این نمایندگی برای تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟