رشد 47 درصدی تولید کامل


رشد 47 درصدی تولید کامل

با افزایش ۴۷ درصدی تولید کامل و عبور مستقیم و رشد ۳۰ درصدی تحویل خودرو به مشتریان، تعهدات معوق گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز ۳۱ تیر‌ماه امسال به عدد کم‌نظیر سه هزار دستگاه رسیده، این تعداد در تیرماه سال گذشته حدود ۲۸ هزار دستگاه بوده است.

رشد 47 درصدی تولید کامل

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- بر پایه این گزارش، دوهزار دستگاه از تعهدات معوق مربوط به محصول سمند است که با دریافت مجوز شماره‌گذاری این تعداد از تعهدات کسر خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، تعداد تولید کامل در گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز پایانی تیرماه با رشد ۴۷ درصدی به تعداد ۱۹۲.۳۹۹ دستگاه رسیده است.

تعداد اسناد صادر شده خودرو نیز از ابتدای امسال تا روز ۳۱ تیرماه با رشد ۳۵ درصدی به ۱۷۸.۸۱۹ دستگاه رسیده است. این عدد در بازه زمانی یاد شده در سال گذشته ۱۳۲.۹۴۰ دستگاه بوده است.

در همین حال تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۳۰ درصدی داشته و از عدد ۱۴۴.۱۸۳ به ۱۸۷.۸۸۵ دستگاه رسیده است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو با تغییر رویکردهای خود و حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید گام مهم و موثری در افزایش عرضه به بازار داشته است.

این اقدام در کنار افزایش کیفیت محصولات، کاهش هزینه قابل توجهی در فرآیند تولید و همچنین کاهش ضایعات تولیدی داشته است.

مجموعه کارکنان و مدیران بزرگ‌ترین خودروساز کشور، عزم خود را جزم کرده‌اند تا با تولید و عرضه محصول کیفی، سبب افزایش رضایت‌مندی مشتریان شده و نیاز بازار را تامین کنند. حرکت چرخ تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو از هشتم مردادماه و با پایان تعطیلات یک هفته‌ای تابستانی از سر گرفته خواهد شد تا اهداف تعیین شده تا پایان سال با قدرت و همت بالاتری دنبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس