دزدیده شدن دوچرخه 4میلیاردی در شمال تهران!


دزدیده شدن دوچرخه 4میلیاردی در شمال تهران!

پارسینه: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق دوچرخه‌ چهار میلیارد ریالی و بازداشت سارقانی با اسلحه قلابی خبر داد.

دزدیده شدن دوچرخه 4میلیاردی در شمال تهران!
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای به تشریح برخی از ماموریت‌های پلیس پیشگیری تهران بزرگ در روز‌های اخیر پرداخت و گفت: یکی از این ماموریت‌ها مربوط به دستگیری عامل سرقت دوچرخه‌ای با قیمتی میلیاردی بود. ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حال گشت‌زنی در محله مسعودیه بودند که به فردی که درحال تردد با یک دستگاه دوچرخه حرفه‌ای بوده مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به او مراجعه کردند، اما این فرد به محض مشاهده ماموران دوچرخه را رها کرده و متواری شد.

به نقل از ایسنا؛ وی ادامه داد: با مشاهده این حرکت ماموران وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز متهم را دستگیر و به همراه دوچرخه مذکور به مقر انتظامی منتقل کردند که در آنجا سوابق متهم مورد بررسی قرار گرفته و در جریان آن مشخص شد که این فرد از سارقان سابقه‌دار است. همچنین در بررسی اولیه از متهم نیز تعدادی آلات و ادوات سرقت اعم از چند نمونه کلید و آچار دست ساز از وی کشف شد و به همین دلیل نیز این فرد ناچار به اعتراف شده و به جرم خود اقرار کرد و گفت که این دوچرخه را از یکی از مناطق شمالی تهران سرقت کرده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه برای متهم ۴۷ ساله پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی دوچرخه سرقت شده را دست‌کم چهار میلیارد ریال برآورد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !