انتقاد فرماندار بویراحمد از بی‌توجهی به اقامه نماز در برخی ادارات


انتقاد فرماندار بویراحمد از بی‌توجهی به اقامه نماز در برخی ادارات

فرماندار شهرستان بویراحمد از بی‌توجهی به اقامه نماز در برخی ادارات به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اولین جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان بویراحمد در سال جاری با حضور حجت‌الاسلام قاسمی، مسئول ستاد اقامه نماز استان در سالن فرمانداری شهرستان و مدیران و رابطین نماز ادارات برگزار شد.

در این نشست مسئول ستاد اقامه نماز استان با ذکر احادیث و روایات و اعلام دستورالعمل های ابلاغی نماز در ادارات، خواستار توجه بیشتر مدیران به مقوله نماز در ادارات شدند.

در ادامه فرماندار بویراحمد در جمع بندی این نشست، نماز را نخستین نشانه اقامه و برپا بودن حکومت و نظام اسلامی دانست و گفت: اگر در ادارات ما خدای ناکرده به نماز بی‌توجهی شود هر چند هم اهل تلاش هم باشند برکتی در کار نخواهند داشت.

«شهرام مهدوی مطلق»، با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات ادارات مربوط به کارهای فرهنگی است، اظهار کرد: نماز و برپایی آن در ادارات اولین رسالت فرهنگی ما در یک سیستم اداری در نظام اسلامی است و کوتاهی در این خصوص به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

وی با گلایه از بی توجهی به برپایی نماز در برخی ادارات، بیان کرد: در برپایی و توجه به نماز در ادارات پول لازم نیست بلکه اراده و تعهد و اعتقاد لازم هست.

مهدوی مطلق متذکر شد: مگر پخش اذان در اداره شما چه اندازه پول می خواهد که از نبود اعتبارات صحبت می شود.

وی در این خصوص هم تذکر داد که وقت نماز در ادارات نباید طولانی باشد که از آن طرف ارباب رجوع معطل و ناراضی شوند چرا که حق‌الناس و خدمت و پاسخگویی به موقع به مردم جزء فرهنگ نماز است.

فرماندار بویراحمد از برخی از ادارات از جمله آموزش و پرورش به دلیل اهتمام به نماز در اداره تشکر کرد و از نوسازی مدارس و آموزش و پرورش نیز خواست در تجهیز نمازخانه های مدارس اهتمام لازم را داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...