زندانیان یزد سرود سلام فرمانده را خواندند ! / همزمان 15 زندانی آزاد شدند !


 زندانیان یزد سرود سلام فرمانده را خواندند ! / همزمان 15 زندانی آزاد شدند !

رکنا: همزمان با سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان یزد و در جریان بازدید از زندان مرکزی این استان، مراسم آزادی جمعی از مددجویان برپا شد.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، همزمان با سفر دکتر غلامعلی محمدی به استان یزد ۱۵ مددجوی زندان های این استان، طی مراسمی از زندان آزاد شده و به جمع خانواده خود بازگشتند.

مراسم آزادی این مددجویان در حاشیه بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از زندان مرکزی شهر یزد و با حضور غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری این استان صورت گرفت.

در بخشی از این مراسم ضمن اعطای هدیه و شاخه گل به مددجویان آزادشده، گروهی از زندانیان نیز به اجرای سرود « سلام فرمانده » پرداختند. همچنین در راستای تشویق زندانیان به فعالیت‌های فرهنگی بویژه مددجویانی که در اجرای این سرود پرطرفدار مشارکت داشتند، با موافقت رئیس‌کل دادگستری استان یزد به این افراد مرخصی ۱۰ روزه تشویقی اعطاء شد.

گفتنی است رئیس سازمان زندان‌ها امروز و در جریان سفر خود به استان یزد، از سایر مراکز تأمینی و تربیتی این استان بازدید و اقدامات مرتبط با تحول و تعالی زندانبانی را ارزیابی خواهد کرد.

خانه اخبار حوادث کدخبر: 807161 ۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۲۳:۰۸:۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی