قهرمانی والیبال فرانسه در فینال جذاب لیگ ملت‌ها با آمریکا


فرانسه از سد آمریکا گذشت و قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد. به گزارش تابناک ورزشی؛ در فینال رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022، بامداد امروز تیم های آمریکا و فرانسه به مصاف هم رفتند. مسابقه از شروعش پر از هیجان بود و حضور هواداران دو تیم...

فرانسه از سد آمریکا گذشت و قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در فینال رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022، بامداد امروز تیم های آمریکا و فرانسه به مصاف هم رفتند. مسابقه از شروعش پر از هیجان بود و حضور هواداران دو تیم جو خاصی در ورزشگاه بولونیا ایجاد کرده بود.

بازی فوق العاده فرانسوی‌ها در ست اول باعث شد تا خیلی زود آنها با اختلاف زیاد و با نتیجه 25-16 برنده این ست شوند و پیش بیوفتند. در ست دوم همچنان شاهد برتری مطلق فرانسه بودیم و این ست نیز با حساب 25-19 به سود آنها پایان یافت تا این تیم در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

قهرمانی والیبال فرانسه در فینال جذاب لیگ ملت‌ها با آمریکا

در ست سوم شاهد یک نمایش متفاوت از آمریکا بودیم. سرویس های سهمگین در کنار دریافت های عالی باعث شد تا از همان شروع ست سوم آمریکا همه چیز را در اختیار بگیرد و خیلی آسان آنها موفق شدند 25-15 پیروز شوند. ست چهارم مسابقه هر دو تیم نمایشی بی نظیر داشتند اما سرویس های بهتر آمریکایی ها باعث شد تا آنها کامبک خود را کامل کنند و کار به ست پنجم کشیده شود. در ست چهارم امریکا 25-21 پیروز شد.

ست پنجم اما شاهد یک نمایش متفاوت از فرانسه بودیم. سرویس های درخشان آنتوان بریزارد در کنار بازی فوق العاده اروین انگاپت موجب شد تا فرانسه با حساب 15-10 در این ست پیروز شود تا برنده این مسابقه شود.

بدین ترتیب فرانسه با حساب 3-2 پیروز مسابقه و قهرمان رقابت های لیگ ملت های 2022 والیبال لقب گرفت.

قهرمانی والیبال فرانسه در فینال جذاب لیگ ملت‌ها با آمریکا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد