71 دستگاه ماشین‌آلات جدید وارد ناوگان خانه سازی بنیاد مسکن شد


71 دستگاه ماشین‌آلات جدید وارد ناوگان خانه سازی بنیاد مسکن شد

با اجرای مصوبه هیات دولت برای خرید ناوگان آواربرداری و ادوات تخصصی بنیاد مسکن، امروز از ۷۱ دستگاه انواع ماشین‌آلات مربوط به بازسازی ‌و ساخت مسکن در مراسمی با حضور رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌برداری شد.

71 دستگاه ماشین‌آلات جدید وارد ناوگان خانه سازی بنیاد مسکن شد

به گزارش ایران اکونومیست، «پوریا دایی» معاون مدیرکل ماشین‌آلات بنیاد مسکن امروز (دوشنبه) در مراسم نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات بنیاد مسکن و اعزام آن به ۳۱ استان کشور، افزود: با مصوبه هیات دولت ناوگان خانه سازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نو نوار شد.

وی درباره جزییات برنامه نوسازی ناوگان بنیاد گفت: امروز و در مرحله اول اجرای این مصوبه، ۳۱ دستگاه بیل مکانیکی، ۲۴ دستگاه لودر و ۱۶ دستگاه چکش هیدرولیکی که برای پروژه‌های روستایی و بازسازی از قبیل تخریب، آواربرداری بهره‌برداری شد.

به گفته دایی، در روستاهای دورافتاده که بخش خصوصی پروژه‌ها را قبول نمی‌کند، این ناوگان ارسال و در بلایای طبیعی و پروژه‌های ساخت مسکن در خدمت پیمانکار گذاشته می‌شود.

معاون مدیرکل ماشین‌آلات بنیاد مسکن، ادامه داد: در حال حاضر عمر ناوگان بنیاد مسکن بالاست و با اجرای هر دو فاز خرید ادوات و ماشین‌آلات، ماشین‌آلات خانه‌سازی بنیاد نو نوار می‌شود.

وی گفت: در صورت ادامه تخصیص اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، در مرحله دوم خرید کامیون و ادوات تخصصی برای تخریب و آواربرداری ساختمان‌هایی که در زلزله و سیل آسیب دیده‌اند، انجام می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی هیات دولت برای خرید ماشین‌آلات تصویب شده و ۳۵۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی