راهکار 120 میلیارد تومانی برای پرسپولیس


راهکار 120 میلیارد تومانی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس پس از واریز پول حاصل از فروش عرضه اولیه سهام خود وام سنگینی را دریافت کرد تا بتواند چند بازیکن مطرح را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس قبل از شروع نقل و انتقالات تابستانی خود توانست به ۳۵۰ میلیارد تومان درآمد حاصل از فروش عرضه اولیه سهام باشگاه دست پیدا کند.

با این حال رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان برای صرف هزینه‌های جاری از طریق این مبلغ، سراغ سپرده گذاری این مبلغ در یکی از بانک‌های کشور رفت تا بتواند وام کلان دریافت کند.

درویش پس از واریز ۳۵۰ میلیارد تومان به حساب این بانک، توانست وام ۱۲۰ میلیارد تومانی دریافت کرده و آن را برای هزینه‌های نقل و انتقالات تابستانی و امور جاری صرف کند.

مبلغ قابل توجهی که بازپرداخت آن از محل سود ۶ میلیارد تومانی مربوط به عرضه اولیه سهام که در بانک قرار داده شده است پرداخت می‌شود.

راهکار 120 میلیارد تومانی برای پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توانست با ۱۲۰ میلیارد تومان توانست ضمن حفظ بازیکنانی همچون مهدی ترابی و میلاد سرلک سراغ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و دانیال اسماعیلی فر رفته و آن‌ها را سرخ‌پوش کند.

بخشی از این مبلغ نیز صرف پرداخت مطالبات آنتونی استوکس، تسویه با باشگاه کورتریک بلژیک، احمد نورالهی و سایر طلبکاران قدیمی پرسپولیس شده است تا از مبلغ وام مقدار ناچیزی باقی مانده و درویش توان تسویه کامل با طلبکاران قدیمی و بازیکنان فصل گذشته را نداشته باشد.

از سوی دیگر درویش در حالی اقدام به واریز پول سود سهام باشگاه کرده است که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ناقص است و پرسپولیس برای اینکه بتواند وام ۱۲۰ میلیارد تومانی اش را تسویه کند فعلاً سود ۶ میلیارد تومانی حاصل از سپرده ۳۵۰ میلیارد تومانی را صرف این موضوع می‌کند.

در این بین مشخص نیست اگر باشگاه بخواهد اصل پول موجود در بانک را برداشت کند چگونه توان پرداخت اقساط وام خود را خواهد داشت.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی