دوئل ساپینتو و مورایس در گام نخست/ جدال بزرگ استقلال و سپاهان در هفته نخست


دوئل ساپینتو و مورایس در گام نخست/ جدال بزرگ استقلال و سپاهان در هفته نخست

استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر آینده باید در تهران به مصاف تیم سپاهان برود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شاگردان ریکاردو ساپینتو اردوی آماده سازی خود را در کشور ترکیه برگزار کرده‌اند، مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در هتل اوین برگزار شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد که استقلال به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی در هفته نخست باید به مصاف تیم قدرتمند سپاهان برود. این بازی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

آبی‌های پایتخت فصل گذشته در دیدار رفت برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی با تک گل جعفر سلمانی به پیروزی رسیدند و در مسابقه برگشت نیز تلاش دو تیم با تساوی یک – یک به پایان رسید.

پیش از این استقلال در نهمین و یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر و در هفته اول به مصاف سپاهان رفت. در لیگ نهم آبی‌ها با یک گل به پیروزی رسیدند و در لیگ یازدهم نیز حساب کار با تساوی یک – یک به پایان رسید.

استقلال در تاریخ ادوار لیگ و به‌ترتیب از بیست و یکمین دوره این مسابقات تا اولین دوره این پیکارها در هفته‌های ابتدایی برابر هوادار، مس رفسنجان، ماشین سازی، پیکان، نفت آبادان، نفت تهران، سیاه جامگان، راه آهن، گسترش فولاد، آلومینیوم هرمزگان، سپاهان، شهرداری تبریز، سپاهان، ابومسلم، استقلال اهواز، ذوب آهن، صبا باطری، استقلال اهواز، پاس تهران، پاس تهران و برق شیراز قرار گرفته بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!