قیمت‌گذاری عجیب سالزبورگ؛ یونایتد فکرش را هم نکند!


قیمت‌گذاری عجیب سالزبورگ؛ یونایتد فکرش را هم نکند!

باشگاه سالزبورگ به شایعات درباره انتقال یکی از ستاره‌های جوان این تیم به منچستریونایتد واکنشی طعنه‌آمیز نشان داد و گفت او را تنها در قبال دریافت برونو فرناندز به‌علاوه 300 میلیون یورو به یونایتد خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین ششکو، ستاره جوان اهل اسلوونی، اخیرا با پیراهن سالزبورگ اتریش نمایش‌های درخشانی داشت و باعث شد نام او به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین جوان‌های فوتبال اروپا مطرح شود.

در روزهای اخیر شایعات درباره انتقال این مهاجم جوان به منچستریونایتد در برخی رسانه‌ها مطرح بود و از جمله فابریزیو رومانو این شایعات را تایید کرد. گفته می‌شود علاوه‌بر منچستریونایتد، باشگاه بایرن مونیخ هم این جوان باشگاه سالزبورگ را زیر نظر دارد و مایل است در صورت امکان او را به‌خدمت بگیرد.

قیمت‌گذاری عجیب سالزبورگ؛ یونایتد فکرش را هم نکند!

فابریزیو رومانو در یک توییت ضمن تایید بر اینکه منچستریونایتد، ششکو را به دقت زیر نظر دارد مدعی شد شیاطین سرخ قصد ندارند در آینده نزدیک اقدامی برای خرید او انجام بدهند. او البته اشاره کرد که باشگاه نیوکاسل هم این مهاجم جوان را زیر نظر دارد.

باشگاه اتریشی سالزبورگ برای پاسخ دادن به شایعات درباره مهاجم جوان اهل اسلوونی، تصمیم گرفت به توییت اخیر فابریزیو رومانو واکنش نشان بدهد.

قیمت‌گذاری عجیب سالزبورگ؛ یونایتد فکرش را هم نکند!واکنش باشگاه سالزبورگ به شایعات درباره انتقال بنجامین ششکو به منچستریونایتد؛ فقط در ازای برونو به‌علاوه 300 میلیون یورو

واکنشی که در عین طعنه‌آمیز بودن، جدی است و نشان می‌دهد سالزبورگ فعلا به هیچ‌وجه حاضر نیست بنجامین ششکو را از دست بدهد. باشگاه سالزبورگ با استفاده از حساب توییتری خود، به توییت رومانو واکنش نشان داد و گفت تنها در صورتی حاضر است ششکو را به یونایتد واگذار کند که برونو فرناندز، ستاره پرتغالی این تیم، و 300 میلیون یورو را در ازای او دریافت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!