تهران، قائمشهر، اهواز، سیرجان یا کرمان؟/ شما بگویید:جشن قهرمانی لیگ بیست‌و‌دوم در کدام‌شهر؟


تهران، قائمشهر، اهواز، سیرجان یا کرمان؟/ شما بگویید:جشن قهرمانی لیگ بیست‌و‌دوم در کدام‌شهر؟

دیدارهای هفته پایانی مدعیان قهرمانی در شهرهای مختلف برگزار می شود و باید دید تا آن روز تکلیف تیم قهرمان مشخص شده است یا خیر.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و دوم را می توان یکی از دشوارترین دوره این مسابقات نامگذاری کرد. تیم هایی که همواره در این پیکارها مدعی بوده اند، در فصل نقل و انتقالات خود را تقویت کرده اند و انتظار می رود لیگ جذابی در انتظار هواداران فوتبال در ایران باشد.

روی کاغذ و به مانند فصول گذشته، استقلال به همراه سپاهان و پرسپولیس مدعیان همیشگی کسب عنوان قهرمانی هستند اما به نظر می رسد که امسال تیم های فولاد و گل گهر نیز به جمع تیم های نامزد کسب قهرمانی اضافه شوند.

در زیر به بررسی هفته سی‌ام و پایانی تیم های مدعی می پردازیم:

* هت تریک استقلال در میزبانی هفته آخر
استقلال برای سومین فصل متوالی هفته سی‌ام را در تهران برگزار می کند. آبی پوشان در لیگ بیستم، بازی آخر خود را در ورزشگاه آزادی برابر سپاهان برگزار کردند که با نتیجه 2 بر یک تن به شکست دادند و فصل قبل نیز در هفته پایانی برابر نفت مسجدسلیمان به تساوی بدون گل رسیدند. باید دید شاگردان ساپینتو می توانند در لیگ جدید نیز در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی را برگزار کنند یا خیر.

* سالهای دور از خانه پرسپولیس
شاگردان یحیی گل محمدی در روز پایانی با حریف آشنایی روبرو می شوند. حمید مطهری و نساجی در قائمشهر پذیرای پرسپولیس خواهند بود. سرخپوشان در دو دوره گذشته بازی آخر خود را به ترتیب در ورزشگاه شهدای شهر قدس و استادیوم آزادی برگزار کردند. البته این تیم می بایست در شیراز برابر فجرسپاسی به میدان می رفت اما پس از سقوط این تیم، آنها ترجیح دادند دیدار آخر خود را در تهران برگزار کنند ولی روی کاغذ و در شرایط عادی، این مسابقه باید به میزبانی فجری ها برگزار می شد.

* سپاهان پرستاره در کرمان جام می خواهد
سپاهان را می توان تیم برتر بازار نقل و انتقالات تابستانی نامید. آنها موفق به جذب ژوزه مورایس شدند و پس از آن بازیکنان مطرحی مانند محمد دانشگر، رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمد علی نژاد، مانوئل فرناندز، الویس کامسوبا و... را به خدمت گرفتند و همچنان در پی استخدام بازیکنان جدید هستند. سپاهان باید در هفته سی‌ام لیگ برتر در کرمان به مصاف مس برود و باید دید آنها پس از سالها می توانند جام را از تهران خارج کنند یا خیر.

* نکونام این بار جام لیگ را می خواهد
جواد نکونام تاکنون یک جام حذفی و یک سوپر کاپ را با فولاد بالای سر برده و اکنون رویاهای بزرگتری در سر دارد. او قصد دارد یک بار دیگر فولاد را به بالاتری نقطه فوتبال ایران برساند. تیمی که با جذب احسان پهلوان، اشکان دژاگه، سعید آقایی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، کریستوفر کنت، وریا غفوری و... حسابی پرستاره و مدعی است. آنها در هفته آخر لیگ در اهواز پذیرای آلومینیوم اراک خواهند بود.

* قلعه نویی و گل گهر شگفتی بزرگ را رقم می زنند؟
شاید کمتر کسی از گل گهر انتظار قهرمانی داشته باشد اما تیم امیر قلعه نویی فصل گذشته حسابی مدعیان را اذیت کرد و اگر آن پرونده اریک بایناما پیش نمی آمد، شاید شرایط جور دیگری رقم می خورد. آنها هفته آخر در سیرجان با صنعت نفت آبادان روبرو خواهند شد.

شما مخاطبان ورزش سه نیز می توانید نظرات خود را درخصوص قهرمان لیگ بیست و دوم برای ما ارسال کنید. به نظر شما در هفته پایانی لیگ برتر جشن قهرمانی در کدام شهر برگزار می شود؟ استقلال در تهران، پرسپولیس در قائمشهر، سپاهان در کرمان، فولاد در اهواز و یا گل گهر در سیرجان؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !