هواوی تاریخ رونمایی از ساعت جدیدش را اعلام کرد


هواوی تاریخ رونمایی از ساعت جدیدش را اعلام کرد

ساعت هواوی WATCH ۳ Pro ۲۰۲۲ با قابلیت مکان یابی خودکار ۵ مرداد رونمایی می‌شود.

شرکت هواوی قصد دارد ۲۷ جولای از ساعت ۳ پرو و نسل بعدی سیستم عامل خود به نام HarmonyOS ۳، رونمایی کند.

به گزارش سایت گیزموچاینا، اخیرا هواوی در حساب رسمی خود ویدئویی که قابلیت‌های ساعت جدید این شرکت را نشان می‌دهد منتشر کرد. یکی از رسانه‌های خبری فناوری چین گزارش می‌دهد که ساعت جدید Huawei WATCH ۳ Pro (۲۰۲۲) قرار است دارای سیستم مکان یاب باشد که به دوچرخه سواران و دوندگان امکان می‌دهد تا اطلاعات لازم از مکان فعلی و مسیر رفت و آمد خود را بدست بیاورند و به گوشی هوشمند نیازی نداشته باشند.

ساعت هوشمند جدید هواوی از قابلیت ECG پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت سلامت خود همچون ضربان قلب و فشار خون را اندازه گیری کنند. همچنین این ساعت از قابلیت eSIM پشتیبانی می‌کند. هوای واچ ۳ پرو ۲۰۲۲ دارای یک صفحه نمایش دایره‌ای ۱.۴۳ اینچی است که وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد. همچنین این ساعت دارای ۲ گیگ بایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه خارجی بوده و بر روی سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ هوآوی اجرا می‌شود.

هواوی تاریخ رونمایی از ساعت جدیدش را اعلام کرد

براساس گزارش‌ها، شرکت هواوی در رویدادی که ۲۷ جولای مصادف با ۵ مرداد در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت پکن برگزار می‌شود از محصول جدید خود رونمایی می‌کند. گفتنی است که ساعت جدید هواوی نسل جدید Huawei Watch ۳ Pro (۲۰۲۱) بوده که سال گذشته به بازار‌های چین عرضه شد. این دستگاه پوشیدنی دارای یک نمایشگر شیشه ای، پشت سرامیکی و قاب فلزی تیتانیومی است و وزن نسبتا سبک (۶۳ گرم) دارد.

بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch D +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید