کامرانی فر: هنوز رای ویلموتس نیامده و نمی شود پیش داوری کرد


کامرانی فر: هنوز رای ویلموتس نیامده و نمی شود پیش داوری کرد

رکنا ورزشی: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: منتظر ارسال رأی دادگاه CAS درباره پرونده ویلموتس هستیم. هنوز رأی نیامده پس نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم.

به گزارش رکنا، حسن کامرانی‌فر در مورد مراسم قرعه‌کشی لیگ بیست و دوم اظهار داشت: قرعه‌کشی عالی بود و ان‌شاءالله تیم‌ها با برنامه‌ریزی و مدل جدیدی از فوتبال در لیگ حاضر شوند. قطعاً لیگ خوبی خواهیم داشت با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم بازیکنان تلاش می‌کنند عملکرد خوبی داشته باشند تا به تیم ملی هم کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا عازم سفر به سوئیس با ماجدی است، گفت: نه، عازم نیستم و فعلاً خدمت شما هستیم. فیفا دعوت کرده و قرار است برای موضوعاتی آنجا باشیم اما هنوز قطعی نشده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا در جلسه کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به همراه ماجدی حضور داشته است، عنوان کرد: باور کنید تا این لحظه ماجدی به هیچ عنوان در جلسات کمیته بدوی حضور نداشته، من هم به عنوان دبیرکل و مسئول اجرایی با اعضای کمیته بدوی دو جلسه داشتم که در مورد روند و تقویم کار بود.

کامرانی‌فر ادامه داد: در مورد پرونده‌ها به هیچ عنوان با این عزیزان جلسه‌ای نداشتیم. آنها مستقل هستند و ماجدی که اصلاً جلسه‌ای نداشت، من هم با توجه به حوزه کاری‌ام در مورد روزشمار کاری دو جلسه داشتم. در مورد رسیدگی خودشان مستقل هستند و پشت درهای بسته رسیدگی کردند. هیچکس هیچ اطلاعات و آماری از این عزیزان ندارد.

وی در مورد اینکه ظاهراً تاج، ماجدی و عزیز محمدی تأیید صلاحیت اولیه شده‌اند، عنوان کرد: طبق مقررات کمیته بدوی رسیدگی می‌کند. پرونده افرادی که احتیاج به بررسی بیشتر دارند توسط کمیته استیناف رسیدگی می‌شود. تا این لحظه نمی‌توان صراحتاً اعلام کرد کاندیدی تأیید یا رد شده چون هنوز روند بررسی به اتمام نرسیده است، بعد از اینکه به اتمام رسید می‌توان اعلام نظر کرد. تمامی مطالبی که عنوان می‌شود گمانه‌زنی است. قطعاً هیچکس تا این لحظه نه تأیید شد و نه رد شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد سرانجام پرونده ویلموتس اظهار داشت: در این مورد فقط می‌توانم بگویم منتظر ارسال رأی دادگاه CAS هستیم. هنوز رأی نیامده پس نمی‌توانیم پیش‌داوری کنیم. تا این لحظه که خدمت شما هستم نامه‌ یا پرونده‌ای از این دادگاه به فدراسیون فوتبال نرسیده است به محض اینکه برسد قطعاً از طریق رسانه فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنیم.

کامرانی‌فر در خصوص اینکه حدود دو هفته پیش اعلام کرده بود رأی این پرونده هفته آینده اعلام می‌شود، گفت: به این دلیل گفتم هفته َآینده که بحث پرداخت بود. فدراسیون فوتبال باید 30 هزار فرانک سوئیس به دادگاه CAS پرداخت می‌کرد تا رأی صادر شود. این پول هفته قبل به فیفا پرداخت شده و ما منتظر بودیم رأی اعلام شود و همچنان مثل شما منتظر هستیم.

وی در مورد برنامه آماده‌سازی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود بازی با ساحل عاج هم در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: امروز قرارداد بازی اول ما امضا شده و برای طرف مقابل ارسال شد. بازی دوم هم بین 2-3 کشور ان‌شاءالله در چند روز آینده امضا خواهد شد نمی‌توانیم بگوییم کدام کشورها هستند چون هنوز قطعی نشده است. برنامه‌ریزی انجام شده و ان‌شاءالله فیفادی خوبی را پیش‌رو داشتیم باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اسکوچیچ از کریم باقری رسماً برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است، گفت: برای موفقیت تیم ملی هر برنامه‌ای که سرمربی اعلام کند فدراسیون فوتبال انجام خواهد داد. ان‌شاءالله در بحث کمک‌ها اقدامات لازم انجام می‌شود، بحث حضور کریم باقری یکی از مواردی است که ما پیگیری می‌کنیم و اگر شرایط فراهم شود سعی می‌کنیم او مدتی تا جام جهانی در کنار تیم ملی باشد.

کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا به این ترتیب خانبان هم به کادر فنی تیم ملی برمی‌گردد، عنوان کرد: او آنالیزور است و بیرون از کادر فنی کار می‌کند بحثش متفاوت است. از تمام ظرفیت‌ها باید برای تیم ملی استفاده کنیم شاید محدودیت هم داشته باشیم ولی تیم ملی در اولویت است.

وی در مورد اضافه شدن یک مربی قوی به کادر فنی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه در فیفادی قبلی سرمربی تیم ملی نفر دیگری را اضافه کرد و او از مربیان خوب است تا این لحظه چیزی رسماً به ما اعلام نشده ولی اگر اسکوچیچ خواهان کمک‌‌های خوب باشد این کار را برایش انجام می‌دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا خواسته سرمربی است یا کمیته فنی عنوان کرد: مسئولیت تیم ملی از نظر فنی با سرمربی خواهد بود و او هر خواسته‌ای داشته باشد فدراسیون فوتبال برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهد.

کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا جلسات کمیته فنی ادامه خواهد داشت، گفت: باید به این درجه برسیم که وقتی نظرمان را اعلام می‌کنیم، اجرا شدنش یک بحث است. اعضای کمیته فنی همگی از بازیکنان بزرگ قدیم بودند و تجربه زیادی دارند. به این نتیجه رسیدیم که از لحاظ فنی سرمربی شاید شرایط لازم را نداشته باشد اما هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تمام شرایط را دید و او را ابقا کردند. فکر می‌کنم از حالا به بعد همه ما باید پشت تیم ملی، سرمربی و کادر فنی باشیم و برای موفقیت تیم ملی در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

خانه ورزشی کدخبر: 807541 ۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۲۱:۵۰:۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه