گزارش العالم؛ حشد الشعبی در حال توسعه توانمندی های خود در صنایع نظامی است


گزارش العالم؛ حشد الشعبی در حال توسعه توانمندی های خود در صنایع نظامی است

حشد الشعبی در رژه بزرگ نظامی تاکید کرد که این گروه در حال توسعه توانمندی های خود در صنایع نظامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خبرنگار شبکه خبری العالم در بغداد با بیان این که حشد الشعبی کارایی نظامی خود را در رویارویی ها به اثبات رسانده است، گفت در رژه بزرگ نظامی به مناسبت هشتمین سالگرد تأسیس این تشکل انواع تانک، توپ، پهپادها و موشک انداز به نمایش در آمد.

نوید بهروز افزود که در این رژه انواع تانک، توپ، پهپاد راصد و حسیب، رادار، موشک انداز، وسایل ارتباطی و انواع سلاح به نمایش درآمد.

خبرنگار العالم ادامه داد: مصطفی الکاظمی فرمانده کل قوا در این مراسم گفت که نیروهای مسلح عراق یکپارچه هستند و حشد الشعبی نیز بخش مهمی از آن است.

وی گفت که حشد الشعبی نیروی جوانی است اما کارایی نظامی خود را در رویارویی ها به اثبات رسانده و در حال توسعه توانمندی های خود در بخش صنایع نظامی است.

خبرنگار العالم یادآور شد که رژه حشد الشعبی این پیام را ارسال کرد که این تشکل پس از بمباران به تفرجگاه گردشگران در شمال عراق می تواند از حاکمیت عراق محافظت کند و اینکه تعهد خود را به وحدت ملی حفظ کرده است.

حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) به دنبال هجوم گروه تروریستی داعش و سقوط چندین استان عراق در سال ۱۳۹۳ (۲۰۱۴) ، با فتوای جهاد کفایی آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی شیعه عراق تشکیل شد و توانست در یک نبردی قاطع به پیروزی‌های بزرگ دست یابد به طوری که کار این گروه مخوف در اواخر تابستان ۱۳۹۶ یکسره شد.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا