گوگل 10 سالگی پلی‌استور را با لوگوی جدید جشن می‌گیرد


گوگل 10 سالگی پلی‌استور را با لوگوی جدید جشن می‌گیرد

گفته شده، شرکت گوگل به مناسبت ۱۰ سالگی پلی‌استور، قصد دارد از لوگوی جدید این فروشگاه رونمایی کند.

گوگل به مناسبت ۱۰ ساله شدن پلی‌استور، قصد دارد این مناسبت را جشن بگیرد. جشن ۱۰ سالگی پلی‌استور با رونمایی از یک لوگوی جدید پیش‌ خواهد رفت.

به گزارش engadget، شرکت گوگل، پلی‌استور را در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی کرد تا تمامی فروشگاه‌های آنلاین خود را تحت یک واحد متحد کند. فروشگاه پلی‌استور با توجه به اهمیتی که برای اندروید دارد، به طور شگفت‌انگیزی محبوب کاربران است، به طوری که هر ماه در ۱۹۰ کشور، بیش از ۲.۵ میلیارد نفر از این فروشگاه استفاده می‌کنند.

شرکت گوگل در سال ۲۰۱۸ دکه Play را به عنوان Google News تغییر داد و در سال ۲۰۲۰ با پایان انتقال به YouTube Music، Play Music آن را متوقف کرد. گفته شده گوگل استور(Play Store) در مقایسه با گذشته خود، تغییرات بسیاری نداشته اما به طور قابل توجهی نسبت به یک دهه قبل‌تر فعالیت متمرکزی دارد.

گوگل 10 سالگی پلی‌استور را با لوگوی جدید جشن می‌گیرد

در حالی که سیستم ضد بدافزار Play Protect و فهرست‌های ایمنی داده، فروشگاه پلی‌استور (Play Store) را نسبت به روز‌های اولیه آن قابل اعتمادتر کرده است، اما هنوز هم مواردی وجود دارد که برنامه‌های مشکوک از سیستم غربالگری گوگل دربروند.

گوگل 10 سالگی پلی‌استور را با لوگوی جدید جشن می‌گیرد

از این رو به همان اندازه که پلی استور برای اندروید و گوگل حائض اهمیت است، این احتمال وجود دارد که در سال‌های آینده بخشی از نفوذ خود را در پلی‌استور (Play Store) از دست بدهد.

بیشتر بخوانید

چرا نباید از گوگل کروم استفاده کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!