علیخانی: سبک تمرینی متفاوتی با مربی خارجی داریم/امیدوار به کسب سکو در بازی‌های اسلامی هستیم


علیخانی: سبک تمرینی متفاوتی با مربی خارجی داریم/امیدوار به کسب سکو در بازی‌های اسلامی هستیم

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان کشورمان ابراز امیدواری کرد این تیم در بازی‌های کشورهای اسلامی روی سکو برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، شبنم علیخانی درباره برگزاری تمرینات زیر نظر الساندرا کمپدلی، عنوان کرد: امسال بسیار متفاوت‌تر از سال‌های قبل تمرینات برگزار می‌شود چرا که سفرها و بازهای تدارکاتی بیشتری داشتیم، از طرفی با مربی خارجی با سبک متفاوت تمرین کردیم. امسال انگیزه داشتیم چون قرار است برای نخستین بار در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم که هدف‌مان کسب سکو و مدال است به همین دلیل مشتاقیم تا مسابقات زودتر شروع شود و ما هم با مدال برگردیم. خوشحالیم که قرار است در این مسابقات شرکت کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در پاسخ به این سوال که حریفان شما در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شده‌اند، چقدر نسبت به آنها شناخت دارید، گفت: با اندونزی بارها بازی کرده و آنها را برده‌ایم. ترکیه برای ما حریف قدری است اما قطعا از گروه‌مان صعود می‌کنیم و در جمع ۴ تیم برتر قرار می‌گیریم تا آنجا حرفی برای گفتن داشته باشیم. با ترکیه تا به حال بازی نکرده‌ایم چون آسیایی نیست اما تیم قدرتمندی است.

وی درباره ادامه تمرینات بعد از بازی‌های کشورهای اسلامی، یادآور شد: بله بعد از آن قرار است در مسابقات کاپ آسیا به میزبانی فیلیپین شرکت کنیم. این رقابت‌ها هم برای ما مهم است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت