این‌جا نصف جدول برای صعود رقابت می‌کنند؛/ عبداللهی: لیگ یک از لیگ برتر سخت‌تر است


این‌جا نصف جدول برای صعود رقابت می‌کنند؛/ عبداللهی: لیگ یک از لیگ برتر سخت‌تر است

مربی تیم خیبر خرم آباد معتقد است که رقابت در لیگ یک، سخت تر از لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی بعد از بازی دوستانه خیبر خرم آباد و آلومینیوم اراک که رویارویی او با تیم سابقش بود، گفت: هر دو تیم در فصل آماده سازی هستند. البته تیم آلومینیوم از ما جلوتر بود چرا که خیبر فاز اول تمرینات آمادگی جسمانی خود را پشت سر گذاشته و تازه از شرایط سخت بدنی خارج شدیم. بیشتر روی ساختار دفاعی تیم تمرکز داشتیم و در این بازی می خواستیم سازمان دفاعی خود را محک بزنیم که خوب بود. به نظرم چیزی که مدنظر داشتیم را به دست آوردیم. فاز بعدی تمرینات ما بیشتر به کارهای تاکتیکی اختصاص خواهد یافت. همچنین حفظ آمادگی جسمانی تا شروع بازی ها را در دستور کار خواهیم داشت.

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان خوبی جذب کردید و مدعی صعود به شمار می روید تاکید کرد: در جذب بازیکن موفق بودیم ولی مدعی صعود بودن فقط جذب بازیکن یا کادرفنی نیست. عوامل دیگری هم در صعود تیم ها دخیل است. ما با تمام توان کار می کنیم. جذب بازیکن هم بخشی از فاز اول کار ما بود که انجام شد. فکر می کنم 80-70 درصد در این زمینه موفق بودیم. یکی دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می شوند. تمام هدف ما صعود به لیگ برتر است. امیدوارم که مسئولین استان لرستان هم حمایت کنند تا به یاری هواداران راهی لیگ برتر شویم.

مربی خیبر خرم آباد در مورد فشردگی کار در لیگ یک گفت: قطعا همین گونه است. سال قبل همه می گفتند رقابت فقط بین یکی دو تیم است ولی دیدیم که حداقل شش تیم مدعی صعود بودند. فکر می کنم هشت تیم یا بیشتر هم به دنبال نیفتادن بودند. هم بالا و هم پایین جدول رقابت بود و لیگ یک از لیگ برتر سخت تر است. در لیگ برتر یکی دو تیم برای قهرمانی رقابت می کنند و بقیه به دنبال حضور هستند. در لیگ یک اما نصف جدول حداقل برای صعود و نصف بعدی برای بقا می‌جنگند. با حضور 18 تیم، فشار زیادی را در این لیگ شاهد هستیم و امیدوارم که برنامه ریزی به گونه ای باشد که تیم ها بتوانند ریکاوری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟