عبدالرضا اکبری از بازی در سریال جدید «آتش سرد» گفت


عبدالرضا اکبری از بازی در سریال جدید «آتش سرد» گفت

عبدالرضا اکبری با یادی از سریال‌های قدیمی «تولدی دیگر» و «پهلوانان نمی‌میرند»، از پخش سریال «آتش سرد» سخن گفت که به تاگی در آن ایفای نقش داشته است.

عبدالرضا اکبری از بازی در سریال جدید «آتش سرد» گفت

به گزارش ایران اکونومیست، سریال «آتش سرد» سال گذشته به کارگردانی رضا ابوفاضلی ساخته شد. این سریال قرار است به‌زودی از شبکه دو سیما پخش شود.

عبدالرضا اکبری درباره‌ی محتوای سریال «آتش سرد» توضیح داد: این سریال، پر از داستان‌ها و پرسوناژهاست و البته محوریت آن خانواده است.

وی که در برنامه «شب فیروزه ای» تلویزیون حاضر شده بود، از تجربه حضورش در سریال «تولدی دیگر» و «پهلوانان نمی‌میرند» هم گفت.

این بازیگر که به گفته ی خودش از دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ کارش را در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی آغاز کرده، با اشاره به اهمیت توجه به کارهای نمایشی با موضوع خانواده، گفت: موضوع خانواده ریشه در اسطوره‌ها و پیشینه ما دارد و از اهمیتی دوچندان برخوردار است. با مروری بر داستان‌های کهن ایرانی می‌بینید که پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و پدر و مادر، محور و کانون خانواده بوده و فرزندان در کنار آنها قرار می‌گرفتند.

عبدالرضا اکبری از بازی در سریال جدید «آتش سرد» گفت

این بازیگر با اشاره به سریال «تولدی دیگر» یادآور شد: این سریال از جمله کارهایی است که برایش بسیار زحمت کشیده شد. از آنجا که آقای داریوش فرهنگ تئاتری است، پس از انتخاب گروه، همزمان با پیش تولید تمرین بازیگران را نیز برگزار می‌کرد. این کار با اینکه بسیار درست است اصلا روال نیست و خیلی‌ها آن را رعایت نمی‌کنند و فقط به یاد دارم در سریال «پهلوانان نمی‌میرند» توسط آقای حسن فتحی اجرا شد.

اکبری در پایان گفت: در سریال «تولدی دیگر» واقعا خانواده شده بودیم و قرار بود که در تمرینات چنین چیزی در بیاید تا در موقع دکوپاژ درگیر این موضوعات نباشیم. علاوه بر این، حضور خانم جمیله شیخی در این سریال با آن دیسیپلین بسیار مهم بود و همه این موارد کمک کرد تا تبدیل به یک خانواده بشویم و خروجی کار خوب از آب دربیاید.

سریال «آتش سرد» یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «فرید پدر و مادرش را در یک حادثه از دست داده و وارث نیمی از کارخانه‌های بزرگ است. محسن تاجیک شوهر عمه فرید که قیم قانونی او نیز است متوجه دستکاری در حساب‌های کارخانه می‌شود و… .»

بازیگرانی همچون پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، فریبا متخصص، شیوا خسرومهر، مهسا کرامتی، جعفر دهقان، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، پویا امینی و... در سریال «آتش سرد» به ایفای نقش پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد