افزایش بستری بیماران کرونایی در استرالیا


افزایش بستری بیماران کرونایی در استرالیا

به گفته مقامات بهداشتی استرالیا، پذیرش‌ بیماران کرونایی در بیمارستان های این کشور امروز (سه شنبه) برای دومین روز متوالی به بالاترین حد خود رسیده است.

افزایش بستری بیماران کرونایی در استرالیا

به گزارش ایران اکونومیست، همچنین تعداد مرگ و میر روزانه ناشی از ابتلا به کووید۱۹ نیز همزمان به اوج‌گیری دوباره این بیماری به دنبال شیوع زیرسویه‌ امیکرون در این کشور، یکی از بالاترین آمارها را داشته است.

بر اساس آمارهای رسمی، نزدیک به ۵۶۰۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان های استرالیا بستری هستند. این کشور همچنین امروز ۱۰۰ مورد مرگ ناشی از عوارض ابتلا به کووید۱۹ را گزارش کرده است.

واکسن بزنید، در تجمعات از ماسک استفاده کنید و اگر بیمار هستید در خانه بمانیدنزدیک به ۳۳۰ هزار مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در هفت روز گذشته در این کشور گزارش شده که به گفته مقامات بهداشتی ممکن است تعداد واقعی مبتلایان دو برابر این آمار باشد.

شیوع فعلی کووید۱۹ در استرالیا ناشی از زیرسویه های جدید و مسری BA.۴ و BA.۵ امیکرون است که فشار مضاعفی را به دلیل افزایش تعداد افراد بستری مبتلا به کرونا بر کادر درمانی در بیمارستان ها و آسایشگاه‌های این کشور وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یکی از مقامات ایالتی استرالیا در این باره تاکید کرد: واکسن بزنید، در تجمعات از ماسک استفاده کنید و اگر بیمار هستید در خانه بمانید.

بر اساس آمارهای رسمی، استرالیا از زمان شروع پاندمی کووید۱۹ تاکنون، ۹ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۶۸۲ مورد ابتلا و ۱۱ هزار و ۳۰۰ مورد مرگ ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری را گزارش کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج