95 درصد از محصولات تجهیز بیمارستان‌ها از محصولات باکیفیت تولید داخل هستند


95 درصد از محصولات تجهیز بیمارستان‌ها از محصولات باکیفیت تولید داخل هستند

به گزارش شفاف، دکتر سیدحسین صفوی، رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیئت امنای صرفه جویی ارزی به عنوان یکی از تامین‌کننده‌های اصلی وزارت بهداشت همیشه حمایت از تولید شرکت‌های تجهیزات پزشکی را در دستور کار قرار داده و زمینه...

به گزارش شفاف، دکتر سیدحسین صفوی، رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: هیئت امنای صرفه جویی ارزی به عنوان یکی از تامین‌کننده‌های اصلی وزارت بهداشت همیشه حمایت از تولید شرکت‌های تجهیزات پزشکی را در دستور کار قرار داده و زمینه رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت را فراهم کرده است.

دکتر صفوی با بیان این مطلب که بیش از ۹۵ درصد از محصولات خریداری و توزیع شده برای تجهیز بیمارستان‌های تازه احداث از محصولات با کیفیت تولید داخل هستند، افزود: گردش کار برای محصولات شرکت‌هایی که در مراحل اخذ مجوز و تاییدیه هستند، انجام می‌دهیم و خرید‌های اولیه از محصولات دانش بنیان را در دستور کار داریم.

رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی اظهار کرد: با توجه به شعار سال اقدام به تشویق و افزایش انگیزه شرکت‌های دانش بنیان کردیم و در این راستا با هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و آئین نامه ابلاغی دولت، ضرایب امتیاز دهی به محصولات دانش بنیان را به ۱٫۵ درصد رساندیم.

وی افزود: این امر، رقابت پذیری محصولات دانش بنیان با کیفیت را در مقایسه با سایر محصولات بیشتر می‌کند و این خود یک اقدام موثر در حمایت از محصولات دانش بنیان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!