لو رفتن عکس جدیدترین معشوقه شکیرا بعد پیکه! / اطلاعات داغ روابط پنهان !


لو رفتن عکس جدیدترین معشوقه  شکیرا بعد پیکه! / اطلاعات داغ روابط پنهان !

رکنا: بعد از خبر جدایی شکیرا و پیکه، شکیرا رابطه جدیدی را با آلخاندرو شروع کرده و دلیل سفر شکیرا به میامی برای دیدار او بوده است.

جدایی شکیرا و جرارد پیکه برای هفته ها تمرکز اصلی اخبار بوده است. آنها پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و دو فرزند از هم جدا شدند.

اما هنوز بر سر چگونگی شرایط این جدایی به توافق نرسیده اند، حتی پیکه پیشنهاد وسوسه کننده شکیرا برای قبول تمام مسئولیت های مالی و تربیتی بچه ها و انتقال آنها به میامی برای زندگی را نپذیرفت. جالب است که شکیرا، حتی حاضر بود هزینه رفت و آمد پیکه به میامی برای دیدن فرزندانش را نیز بپردازد.

شکیرا پس از منتشر شدن اخبار جدایی از همسرش و شایعات پس از آن به میامی رفت. طبق گزارش های بین المللی، این آلخاندرو بود که پس از جدایی شکیرا از جرارد پیکه، او را تشویق کرد که به میامی برود.ماجرای رابطه شکیرا و الخاندرو سانز چیست؟شکیرا و الخاندرو سانز در سال ۲۰۰۰ با هم کار کردند و دوستی خوبی بینشان شکل گرفت. آنها ابتدا موزیک ویدیو La Tortura در سال ۲۰۰۵ را منتشر کردند که بسیار مورد توجه قرار گرفت و سپس برای آهنگ Te Lo Agradezco در سال ۲۰۰۷، با هم همکاری کردند. پس از این همکاری ها، آن دو بسیار با هم صمیمی شدند.

شکیرا و الخاندرو سانز مکالماتی با هم داشته اند که نشان می دهد ممکن است احساسات بیشتری به هم داشته باشند. در آن زمان شکیرا با الخاندرو درباره آهنگی می‌گوید که برای شریک زندگی وقت خود، آنتونیو د لا روآ، نوشته است.

سانز که در ان زمان با جیدی میشل رابطه داشت، در مورد این آهنگ بسیار تعریف می کرد. این شروع معاشقه بین این دو بود که باعث شد الخاندرو پیشنهاد کند تا با هم آهنگ بنویسند. شکی نیست که رابطه بسیار خوبی بین این دو وجود دارد که تا به امروز آن را حفظ کرده اند.

بیوگرافی آلخاندرو سانز

ماجرای رابطه شکیرا و الخاندرو سانز چیست؟

آلخاندرو سانز پیزارو، معروف به آلخاندرو سانز متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۸، موسیقی‌دان، خواننده و آهنگساز اسپانیایی است. سانز برنده ۲۲ جایزه گرمی لاتین و چهار جایزه گرمی شده است. او سه بار جایزه گرمی لاتین آلبوم سال را دریافت کرده است.

این خواننده به خاطر تصنیف های متاثر از سبک فلامنکو خود مشهور است و همچنین چندین ژانر دیگر از جمله پاپ، راک، فانک، آر اند بی و جاز را تجربه کرده است. سانز اولین آلبوم خود را در سن نوزده سالگی منتشر کرد. تک آهنگ La Tortura او در سال ۲۰۰۵ با شکیرا در رتبه یک چندین نمودار در سراسر جهان رسید.

منبع: برترین ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا