آسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشت


آسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشت

منشا نور صورتی رنگ مرموزی که اخیرا آسمان یکی از شهرهای استرالیا را فرا گرفت، یک مزرعه کشت ماریجوانا بوده است؛ نه حمله فرازمینی‌ها!چند شب پیش، آسمان شهر میلدورا در جنوب استرالیا به رنگ صورتی خوفناکی در آمد تا مردم محلی، احتمال حمله آدم فضایی‌ها یا...

منشا نور صورتی رنگ مرموزی که اخیرا آسمان یکی از شهرهای استرالیا را فرا گرفت، یک مزرعه کشت ماریجوانا بوده است؛ نه حمله فرازمینی‌ها!

چند شب پیش، آسمان شهر میلدورا در جنوب استرالیا به رنگ صورتی خوفناکی در آمد تا مردم محلی، احتمال حمله آدم فضایی‌ها یا وقایع فرازمینی دیگر را مطرح کنند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به محض دیدن تصاویر آسمان صورتی رنگ، شروع کردند به اظهار نظر و آن را به چیزهای عجیبی نسبت دادند؛ از شراره‌های خورشیدی تا پرتالی برای سفر در زمان و مکان! برخی آن را پایان دنیا پنداشتند و یک نفر هم جمله معروف “the truth is out there” از سریال علمی-تخیلی X-Files را بازنشر کرد.

آسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشتآسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشت آسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشتآسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشت آسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشتآسمان صورتی رنگ استرالیا، مردم را تا سر حد مرگ ترساند اما دلیل خنده داری داشت

اما حقیقت ماجرا، زمینی‌تر از این حرف‌ها بود. آن‌طور که ریس کوهن، مدیر روابط عمومی شرکت Cann Group Ltd>شاهدانه شرکت، پرده‌های پوششی بعد از غروب خورشید همچنان باز مانده بود.

به گفته‌ی او: گیاه شاهدانه برای رشد به طیف نور متفاوتی نیاز دارد و ما این نور را به طور مصنوعی برای آن تامین می‌کنیم. اغلب هم نور متمایل به قرمز استفاده می‌شود.

معمولا با تاریک شدن هوا، پرده‌ها پایین می آیند تا از پخش شدن این نور صورتی رنگ جلوگیری شود؛ ولی در آن شب خاص، چنین نشد و جنجال به راه افتاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...