حضور 350 نوجوان در کلاس های تابستانه کانون انصارالحسین بیرجند


حضور 350 نوجوان در کلاس های تابستانه کانون انصارالحسین بیرجند

باقری نژاد از حضور ۳۵۰ کودک، نوجوان و جوان در کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری انصارالحسین مسجد امام حسین(ع) بیرجند خبر داد.

«قاسم باقری‌نژاد»، در گفتگو با خبرنگار شبستان از رشد دو برابری افراد شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت این کانون در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: استقبال خانواده‌هاه از کلاس‌های طرح تابستانه امسال بسیار چشمگیر است.

وی برگزاری افتتاحیه بزرگ اوقات فراغت، اردوهای جانبی، برگزاری 12 مسابقه به مناسبت های مختلف، کارگاه قصه گویی و کتابخوانی را از دلایل جذب بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان به این کانون عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی، دعوت سخنران و مدیریت «حسینیه کودک» مسجد را که کودکان زیر 12 سال در آن عضو هستند را به اعضای 15 ساله این کانون سپرده ایم که خود سبب رشد و جذب افراد به کانون و مسجد شده است.

وی از حضور 350 شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت کانون انصار الحسین مسجد امام حسین(ع) خبر داد و ادامه داد: این کانون 130 عضو ثبت شده در سایت بچه‌های مسجد دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار الحسین مسجد امام حسین(ع) به برگزاری طرح اوقات فراغت تحت عنوان «بچه های مسجد اهل دل اند» اشاره کرد و گفت: این کانون در رشته هنری 12 کلاس، در رشته های ورزشی 6 کلاس، در رشته های قرآنی و معرفتی هشت کلاس، در رشته رسانه های نوین سه کلاس و در رشته های آموزشی اقدام به برگزاری هفت کلاس کرده است که موجب شرکت افرادی با سنین مختلف در کلاس‌ها و رونق مسجد شده است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)