به برکت خون شهدای مرصاد و ترور، حیله و دشمنی منافقین به خودشان بازخواهد گشت


به برکت خون شهدای مرصاد و ترور، حیله و دشمنی منافقین به خودشان بازخواهد گشت

رکنا سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از ملت ایران از هیچ رذالتی دریغ نمی‌کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می‌بندند.

به گزارش رکنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور گفت: یاد و خاطر شهدای سرافراز عملیات مرصاد را گرامی می‌دارم. ملت سربلند ایران در تمام این سال‌ها علاوه بر ایستادگی مقابل زیاده خواهی و ظلم دشمن خارجی در برابر خیانت و قساوت بی حد و مرز منافقین و محاربین داخلی نیز ایستاده است.افراد روسیاهی که برای انتقام گرفتن از ملت ایران از هیچ رذالتی دریغ نمی‌کنند و گاهی از دشمن خارجی نیز عداوت بیشتری علیه این آب و خاک به کار می‌بندند.

قالیباف گفت: همان دشمنی که روزی علیه مردم ایران با دشمن بعثی متحد شد و علیه آنها بی رحمانه دست به جنایت زد، امروز دشمنی را با خط تحریم و فشار اقتصادی و معیشتی به مردم ایران و همچنین بر هم زدن آرامش آنها در فضای مجازی پیگیری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به برکت خون شهدای مرصاد و ترور، حیله و دشمنی منافقین، حامیان، همراهان و پشتیبانی کنندگان آنها همچون گذشته به خودشان بازخواهد گشت.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022