عزاداری دهه اول محرم در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود


عزاداری دهه اول محرم در کانون «امام صادق (ع)» جهرم برگزار می شود

حضوری از برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم خبر داد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه ماه محرم، بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» مهیای برگزاری آیین های عزاداری و سوگواری هستند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» جهرم افزود: برنامه های سوگواری در این کانون از روز جمعه هفتم مردادماه مصادف با شب اول محرم آغاز و تا یازدهم محرم همزمان با شام غریبان حسینی ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: در مراسم امسال، حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان فارس، حجت الاسلام شریعتمداری و حجت الاسلام برهان به بیان سخن در راستای اهداف قیام امام حسین (ع) و مسائل پیرامون آن می پردازند.

صادقی عنوان کرد: همچنین در طول دهه نخست محرم «روح الله قناعتیان»، «حمیدرضا قناعتیان»، «فرید بشارتی»، «امین بشارتی» و «هادی عسکری» از ذاکران اهل بیت (ع) در مصیبت سیدوسالار شهیدان و خاندان مطهرش به مرثیه خوانی می پردازند.

وی به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: آیین سوگواری شهادت امام حسین (ع) در کانون فرهنگی هنری «امام صادق (ع)» از روز جمعه هفتم مرداد ماه همزمان با شب اول محرم از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می شود.

صادقی در پایان از عموم برادران و خواهران و عموم ارادت مندان به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی