خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران


خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران

قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که در زمان خرید مبل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟ مواردی که در بازار مبل تهران و حتی در برندهای معتبر مبل کلاسیک و سلطنتی هم رعایت نمی شود و معمولا خریدار مبلمان به دردسر می...

خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران

قصد داریم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که در زمان خرید مبل به چه نکاتی باید توجه داشته باشید؟ مواردی که در بازار مبل تهران و حتی در برندهای معتبر مبل کلاسیک و سلطنتی هم رعایت نمی شود و معمولا خریدار مبلمان به دردسر می افتد.

جدیدترین مدل های مبلمان ترک با چوب و پارچه وارداتی را مدل های مبل سلطنتی ترکیه مشاهده کنید.

ارگ مبلمان تهران، فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون در تهران است که محصولات خود را با گارانتی کتبی و ارسال رایگان به سراسر ایران نیز می فرستد.

کدام بازار مبل تهران بهتر است؟

برای خرید مبل کلاسیک سلطنتی 3 بازار اصلی در تهران وجود دارد که عبارتند از بازار مبل جاجرود ، بازار مبل دلاوران و یافت آباد اما کدامیک مناسب تر هستند؟
بازار مبل دلاوران، قدیمی ترین بازار است و مبلمان با هر قیمتی در آن پیدا می شود، بازار مبل جاجرود حدود 50 سال قدمت دارد و بیشتر مبل های با کیفیت و قیمت بالا در آن وجود دارد و در نهایت بازار مبل یافت آباد است که بزرگ ترین بازار مبل ایران است و البته که باید اطلاعات کافی برای خرید از این بازار مبل داشته باشید وگرنه ممکن است گرفتار کلاهبرداری های عجیب و غریب از جمله فروختن پارچه ایرانی مبل به جای پارچه وارداتی و خارجی، فروختن مبل با چوب درجه 2 به جای چوب مرغوب و ... شوید.

خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران

اگر می خواهید مبلمان خود را از یافت آباد بخرید از صفحه آموزش نکات مهم درباره بازار مبل یافت آباد دیدن کنید.

خرید مبل جدید یا تعویض رنگ و پارچه مبلمان؟

این روزها به خاطر قیمت مبل کلاسیک خیلی افراد به فکر تعمیر مبل قبلی و تعویض چرم یا پارچه مبل شان هستند ولی باید به چند نکته توجه کنید؛ شما زمانی که می خواهید رنگ چوب و پارچه مبل را عوض کنید:

رنگ چوب گردویی می تواند به ورق طلا تبدیل شود. رنگ چوب ورق طلا نمی تواند به گردویی موج نمای چوب تبدیل شود! بررسی کنید که کلاف چوبی مبل شما چند سال دیگر بدون سر و صدا و لقی خواهد ماند. آیا اگر می خواهید رنگ مبل را عوض کنید چقدر باید هزینه تراشیدن رنگ قدیم را هم بدهید. تعویض پارچه آیا نیاز به نو کردن زیرسازی (نشیمن و تکیه گاه ها) رویه کوبی هم دارد؟ هزینه های تراشیدن رنگ قبلی، رنگ آمیزی رنگ جدید، زیرسازی رویه کوبی، کوبیدن پارچه یا چرم جدید، هزینه خرید پارچه را حساب کنید.

همه این ها را بررسی کنید و ببینید با این حال، چقدر با قیمت یک مبل کلاسیک یا سلطنتی جدید اختلاف قیمت دارید؟
ممکن است اختلاف کم قیمت تعمیر مبل با قیمت مبل جدید ارزش این را داشته باشد که یک مبل نو با شکل و شمایل تازه برای خانه خود بخرید.


خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران

اگر نیاز به اطلاعات در خصوص قیمت ها دارید با ارگ مبلمان تهران تماس بگیرید؛ همه خدمات تعمیر مبلمان در تهران را می توانید به کارخانه مبل ارگ مبلمان تهران بسپارید.

نکات مهم در زمان نوشتن فاکتور مبل

قبل از هر چیزی مطمئن شوید که مبل خود را از تولیدی یا کارخانه مبلمان می خرید؛ این باعث می شود که خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی تری دریافت کنید.
مبلمان یک کالای لوکس با طول عمر بالاست، بنابراین خدمات پس از فروش مبل به اندازه کیفیت و زیبایی آن اهمیت دارد!

مراقب نکات زیر در برگه گارانتی یا فاکتور مبلمان باشید!

مدت زمان گارانتی دقیقا درج شود. کدام قسمت های مبل شامل گارانتی می شود؟ چوب، پارچه، رنگ، یراق آلات و ... هزینه حمل و نقل مبل از کارخانه تا منزل مشتری به عهده کیست و چقدر است؟ اگر کلماتی مثل افزایش مبلغ فاکتور (فلان درصد) در صورت عدم تسویه به موقع یا ... در فاکتور نوشته شده بود بخواهید این بند حذف شود... اگر چوب، پارچه، یراق آلات یا رنگ مبلمان وارداتی هست، بخواهید دقیقا در فاکتور بنویسند و خرید مبل را مشروط بر نوشتن دقیق این مساله بگذارید.

خرید مبل سلطنتی کلاسیک و ترک در یافت آباد تهران

گارانتی مبلمان به اندازه زیبایی و کیفیت مبلمان اهمیت دارد، محصولات ارگ مبلمان تهران با فاکتور فروش همانند موارد بالا به مشتری عرضه می شود؛ از محصولات مبل کلاسیک ما دیدن کنید.

مطالب این صفحه توسط کارشناسان و طراحان دکوراسیون داخلی ارگ مبلمان تهران گرد آوری شده است.

خرید مبل با کمک طراح داخلی مبلمان

برای کارشناسی منزل یا آفیس خود برای انتخاب سبک مبل، انتخاب مدل، رنگ و پارچه و همینطور انتخاب و خرید اکسسوری از جمله لوستر و پرده از کارشناسان ما کمک بگیرید.

همواره بهترین جدیدترین مدل های مبل سلطنتی را می توانید از ارگ مبلمان تهران بخواهید.

همه مدل های مبل در ارگ مبلمان تهران با چوب راش گرجستان گرید A و پارچه وارداتی ترکیه تولید می شود.
ارسال همه مدل های مبل، بوفه کف، آینه و کنسول و همینطور انواع شزلون و دیگر اکسسوری های مبلمان به سراسر ایران رایگان است.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه جهیزیه عروس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا