آخرین وضعیت آیین نامه رتبه بندی معلمان


آخرین وضعیت آیین نامه رتبه بندی معلمان

رکنا: سخنگو و دبیر هیات دولت درباره آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان گفت هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد؛ بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد...

به گزارش رکنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در خصوص آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان نیز گفت: هیات تطبیق مجلس شورای اسلامی ایراداتی را متوجه آیین نامه کرده بود که این ایرادات امروز در جلسه دولت مطرح شد.

وی افزود: بخشی از این ایرادات با نظر معاونت حقوقی و وزیر آموزش و پرورش مورد اصلاح قرار گرفت و بخشی از ایرادات نیازمند بحث بیشتری بود و به کمیسیون بازگشت تا مجدداً پس از بحث و بررسی نهایی، در صحن دولت تصویب شود.

بهادری جهرمی ادامه داد: کلیت آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان نهایی است و قابلیت اجرا دارد و ان شاالله مسیر رتبه بندی با سرعت هرچه بیشتری پیش برود.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به آغاز اجرای طرح داروهای داخلی، بدون افزایش پرداخت از جیب بیماران و مراجعان درباره داروهای تجویز شده، هیچ گونه افزایش قیمتی را شاهد نخواهیم بود. این مصوبه موجب تقویت نظام بیمه ای می شود و از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کند. در این راستا وزارت بهداشت پیشنهاد داشت که مالیات بر ارزش افزوده کاهش پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری