سرقت ماهرانه از خانه مرد چینی در غرب تهران / سارق حرفه ای دستگیر شد


سرقت ماهرانه از خانه مرد چینی در غرب تهران / سارق حرفه ای دستگیر شد

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل سرقت از خانه یک تبعه چینی خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» اظهار کرد: با وقوع سرقت منزل از یک تبعه چینی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند، سرقت توسط یک جوان ۲۲ساله انجام شده است و با تحقیقات میدانی و رصدهای‌های اطلاعاتی مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

دستگیری سارق خانه تبعه چینی در یک عملیات منسجم

رئیس پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: کارآگاهان اداره 17 پس از دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اموال مسروقه تبعه چینی در خانه متهم کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۸ فقره سرقت از خانه‌های سطح شهر تهران اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر پرونده نیز شناسایی و دستگیر شده است خاطر نشان کرد: با دستور بازپرس پرونده، متهم جهت کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار دارد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق