آزار جنسی پسر 9 ساله یزدی توسط راننده اسنپ!


راننده اسنپ در یزد پس از ربودن پسر ۹ ساله یزدی، او را در بیابان مورد آزار جنسی، ضرب و شتم قرار داده و سپس به حال خود رها کرد و متواری شد.

راننده اسنپ در یزد پس از ربودن پسر ۹ ساله یزدی، او را در بیابان مورد آزار جنسی، ضرب و شتم قرار داده و سپس به حال خود رها کرد و متواری شد.


به گزارش ایلنا، هفته گذشته زوج جوانی با مراجعه به کلانتری از ربوده شدن پسر ۹ ساله خود خبر دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که پسر ۹ ساله به آموزشگاه زبان رفته و قرار شد با تاکسی اینترنتی به خانه برگردد.

مادرش زمان بازگشت او مقابل خانه در انتظار پسر ایستاد اما هرچه منتظر ماند خبری از پسرش نشد. اینها در حالی است که راننده اسنپ در پی تماس مادر این پسر به او گفت که پسرش را مقابل خانه پیاده کرده است.این ادعای راننده باعث نگرانی بیشتر خانواده و شکایت از راننده اسنپ شد.


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با تأیید این اتفاق، بدون اشاره به نام بیمارستان و یا محل رهاسازی کودک به ایلنا گفت: پس از شکایت این خانواده به کلانتری ۱۴ ابوذر شهرستان یزد و اعلام ناپدید شدن فرزندشان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار عباسعلی بهدانی‌فرد ادامه داد: ساعاتی بعد راننده خودرو شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی به اقدامات خود و ضرب و جرح کودک ۹ ساله و رها کردن او در حاشیه شهر یزد اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس توانستند ساعاتی بعد کودک مصدوم و بی‌حال را پیدا کنند ولی متاسفانه این پسر 9 ساله به‌ دلیل ضرب و جرح شدید از سوی راننده دچار شکستگی جمجمه شد.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه تلاش به موقع مأموران پلیس، مانع مرگ این کودک شد افزود: این کودک برای اقدامات درمانی به عوامل اورژانس و کادر درمان تحویل داده شد.

تلاش‌های ایلنا برای پیگیری حال کودک از بیمارستان و یا خانواده او و همچنین دریافت جزئیات بیشتر در این باره از دادستانی و فرمانداری یزد به نتیجه نرسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403