نشانه های مخفی اینکه کسی شما را دوست دارد


نشانه های مخفی اینکه کسی شما را دوست دارد

بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند. اما بعضی از نشانه های مخفی دوست داشتن را از خودشان نشان میدهند .

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بعضی از افراد شجاعت اینکه به شما بگویند که دوستتان دارند، را ندارند. اما بعضی از نشانه های مخفی دوست داشتن را از خودشان نشان میدهند .

از شما دفاع می کند

وقتی کسی را دوست دارید، طبیعی است که از او محافظت کنید. بر اساس نظریه‌ای روان‌شناختی (غریزه قهرمان) به‌ویژه مردان ، از نظر ژنتیکی برنامه‌ریزی شده‌اند تا از کسانی که بیشتر به آنها اهمیت می‌دهند، محافظت کنند. بنابراین اگر او به سرعت به از شما دفاع میکند یا همیشه طرف شما را می گیرد، این نشانه احساسات عمیق او نسبت به شما است.

در دسترس بودن

اگراو تا جایی که می تواند خودش را در دسترس قرار میدهد، غیرمستقیم به شما می گوید که شما یکی از اولویت های اصلی او هستید.

کنجکاوی در مورد شما

کنجکاوی یکی از راه هایی است که ما به دیگران میگوییم برایمان مهم هستند. کنجکاوی روابط ما را تقویت می کند، زیرا بین دو نفراحساس صمیمیت ایجاد می کند. او از شما سوالات زیادی می پرسد تا در مورد شما بیشتر بداند ( گذشته شما، علایق شما، چیزهایی که دوست دارید و ندارید.)

نشانه های مخفی اینکه کسی شما را دوست دارد

گفتگوهای عمیق

داشتن یک مکالمه عمیق، یعنی زمانی که احساس میکنید دنیای بیرون وجود ندارد. یکی از آن نشانه هایی است که شما عاشق یکدیگر هستید . حتی اگر هنوز به آن اعتراف نکرده باشید. اینکه گفتگوهای معناداری داشته باشید، نشان می دهد که شما با هم تفاهم دارید.

حسادت می کند

حسادت ، احساس بدی است، اما اگر صادق باشیم، دیدن حسادت در کسی که دوستش داریم، احساس خوبی دارد. زیرا نشان می دهد که او به ما اهمیت می دهد. ما به کسی که به او علاقه نداریم حسادت نمی کنیم. زمانی که نگرانیم چیز ارزشمندی را از دست بدهیم، حسادت میکنیم و این یک پاسخ غریزی است.

شما را اذیت می کند

او احساسات واقعی خودش را در پشت شوخی کردن با شما پنهان میکند. او با شما راحت است بهمین خاطر با شما شوخی میکند.

صحبت درباره آینده

او شما را درآینده خودش تصور میکند و غیرمستقیم به شما میگوید. پیشنهاد کنسرت ماه آینده یا مسافرت در تابستان آینده، نشانه این است که احساسات او نسبت به شما واقعی است .

برقراری ارتباط چشمی

وقتی افراد تماس چشمی برقرار می کنند، اکسی توسین که به عنوان هورمون عشق شناخته می شود ،ترشح می شود. خیره شدن عمیق در چشمان کسی، بدون پلک زدن، نشانه واضحی است که او جذب شما شده است.

زبان بدن

وقتی صحبت می‌کنید به سمت شما خم می‌شود، هر وقت صحبت می‌کنید لبخند می‌زند و سرش را تکان می‌دهد. پاهایش به سمت شماست، وقتی شما را میبیند مو و لباس هایش را مرتب میکند.

او سعی می کند شما را تحت تاثیر قرار دهد

همه می خواهند مورد تحسین و احترام کسی که دوستش دارند، قرار بگیرند. لاف زدن های کوچک یکی از راه هایی است که از طریق آن میتوانیم ارزش و اعتبارمان را اثبات کنیم.

منبع: سایت طلا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی