دانشگاه فرهنگیان نقش محوری در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد


دانشگاه فرهنگیان نقش محوری در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارد

مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای گفت: اهمیت دانشگاه فرهنگیان در راستای تربیت معلمان متدین و متخصص و نقش محوری آن در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حمید نیکزاد، دبیر ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه فرهنگیان استان قزوین بر ضرورت برقراری تعامل بهینه میان دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان در راستای تربیت معلمان متدین و متخصص و نقش محوری آن در تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی بر ضرورت برقراری تعامل بهینه میان دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: بر اساس دستورالعمل وزیر آموزش و پرورش، تامین بناهای مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان ضروری است.

در این جلسه علاوه بر حجت الاسلام حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، سرپرست مدیریت امور پردیس های استان، مدیر کل آموزش و پرورش و هیات همراه، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سرپرست پردیس شهید رجایی حضور داشتند . حمیدرضا مشهدی گزارشی از وضعیت آموزشی، فرهنگی، اقدامات عمرانی انجام شده در دانشگاه و همچنین چالش های موجود این دانشگاه ارایه کرد.

شایان ذکر است: حجت الاسلام نیکزاد همراه با اعضای هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان استان، پس از دریافت گزارشی از روند تاسیس مرکز نوآوری و کارآفرینی این دانشگاه و همچنین بهسازی نمازخانه مرکزی از اماکن مذکور و سالن آمفی تئاتر مرکزی، بازدید کرد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت