توزیع 150میلیون تومان کمک مومنانه بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری بین نیازمندان


توزیع 150میلیون تومان کمک مومنانه بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری بین نیازمندان

نیرین گفت: ۱۵۰بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰میلیون تومان از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه ۱۱۰ و به نیابت از شهدای دوران دفاع مقدس در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نیرین» امروز(۳مرداد) در حاشیه اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح توزیع احسان که درآستانه فرارسیدن ماه محرم ایام عزای سیدالشهدا(ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله اهدای بسته معیشتی برای ۱۵۰ خانواده نیازمند تهیه شده است.

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه انجام فرائض همچون نماز،‌ روزه، خمس، زکات، انفاق و... اطاعت فرامین الهی برای نزدیک شدن بنده به خداوند است، افزود: در روزهای ابتدایی مرداد ماه بار دیگر دستان خیرین در گره گشایی از مشکلات معیشتی نیازمندان از آستین همت بیرون آمد و منظره زیبا از همدلی به تصویر کشاند.

وی ادامه داد: بار دیگر با عنایت الهی و تمسک به ساحت مقدس حضرت بقیه الله(عج) در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای گره گشایی از کار طبقات مستضعف با حضور جمعی از مادران شهدا و رابطین بزرگوار شاهد اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح توزیع احسان با محوریت چهار شهید دوران دفاع مقدس (سید علی خالقی امری - سید ناصر طباطبایی - سید ابراهیم ایزدی- سید خلیل ساداتی) توسط مرکز نیکوکاری خیریه ۱۱۰ کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام مسجد امیرالمومنین کوی طبرستان ساری بودیم .

نیرین بیان کرد: در این مرحله بسته های معیشتی به ارزش ۹۰۰ هزار تومان در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان شامل برنج، گوشت، روغن، رب، ماکارونی، حبوبات، قند، چای، حلواشکری، پنیر و تخم مرغ به همراه سیب زمینی و پیاز و میوه بین ۱۵۰ خانواده تحت پوشش مرکز نیکوکاری۱۱۰ساری توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این مرحله از طرح احسان به همراه هر بسته معیشتی، غذای گرم با همکاری بنیاد برکت برای خانواده‌ها ارسال شد و گوشت های توزیع شده مربوط به طرح( قربانی مشترک )به وزن ۲۵۰ کیلوگرم نیز در اختیار جامعه هدف قرار داده شده است.

نیرین اظهار امیدواری کرد: در پرتو الطاف الهی و با همدلی خیرین این عمل خداپسندانه استمرار یابد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!