برگزاری سلسله جلسات گفتگو محور گفتمان ولایت


برگزاری سلسله جلسات گفتگو محور گفتمان ولایت

ایوب عبدی نسب گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت، برگزاری سلسله جلسات گفتگو محور گفتمان ولایت است.

«ایوب عبدی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت، برگزاری سلسله جلسات گفتگو محور گفتمان ولایت است.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت افزود: این سلسله جلسات با رویکرد سیری در منظومه فکری رهبر انقلاب و تبیین سخنرانی های اخیر ایشان است.

وی بیان کرد: همچنین این جلسات همراه با پاسخگویی به شبهات، کارگاه گفتگو و نقد مسائل روز است.

خوبی زاده با اشاره به این که سلسله جلسات گفتگو محور گفتمان ولایت به صورت هفتگی برگزار می‌شود، ابراز کرد: روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در محل کانون برگزار می‌شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: شناخت عموم ما و مردم از رهبر انقلاب به عنوان یک رجل سیاسی و مذهبی است و کمتر کسی با منظومه فکری ایشان به عنوان یکی از برجسته ترین متفکران معاصر جهان اسلام و نگاه تمدنی آن آشنایی دارد.

وی تاکید کرد: اگر کسی مطالعاتی در بیانات رهبری داشته باشد با نگاه کلان و تمدنی ایشان به سبک تفسیری خاصی که رهبری از آیات قرآن دارند، می‌رسد.

عبدی نسب اضافه کرد: ما در سلسله جلسات گفتمان ولایت به دنبال این هستیم تا با کمک گرفتن از سخنرانی های رهبر انقلاب و مطالعاتی که اساتید و سخنرانان این جلسه دارند، بتوانیم همگان را با منظومه فکری رهبری آشنا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت ادامه داد: سعی داریم منظومه فکری رهبر انقلاب را به عنوان یک متفکر معاصر در درجه اول به جوانان انقلابی و حزب الهی و بعد برای عموم مردم معرفی کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: ما از این فرصت استفاده می کنیم و مباحث روز را که معمولاً در بیانات رهبری عنوان می شود تبیین می کنیم تا موجب رشد فکری و معرفتی خود و مخاطبان باشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری