نتایج دو بازی تدارکاتی دیشب تیم‌های لیگ برتری


تیم فوتبال پیکان در سومین دیدار دوستانه پیش فصل خود عصر چهارشنبه در ورزشگاه ایران‌خودرو به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. به گزارش تابناک ورزشی؛ غلامرضا ثابت ایمانی و علی رمضانی دو بازیکنی بودند که در این...

تیم فوتبال پیکان در سومین دیدار دوستانه پیش فصل خود عصر چهارشنبه در ورزشگاه ایران‌خودرو به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ غلامرضا ثابت ایمانی و علی رمضانی دو بازیکنی بودند که در این مسابقه برای پیکان گلزنی کردند. پیکان در دو بازی قبلی خود به شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس تن داده بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان نیز به تساوی یک - یک دست یافت. هرچند یک دیدار تمرینی هم مقابل تیم فوتبال جوانان ایران انجام شد که این بازی جزو برنامه‌های پیکان برای بازی‌های دوستانه این تیم محسوب نمی‌شد.

پیکانی‌ها قرار است پیش از آغاز لیگ نیز سه بازی دیگر برگزار کنند که 10 مرداد ماه مقابل تیم فوتبال امید به میدان خواهند رفت، 11 مرداد با سایپا روبه‌رو خواهند شد و پیش از شروع لیگ هم بازی دوستانه با یک تیم دسته اولی در دستور کار است که احتمالاً این تیم مس شهر بابک خواهد بود.

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان هم عصر چهارشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، حریف رفسنجانی با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

گل‌های تیم مس را در این دیدار سیدمهدی حسینی و محسن آذرباد به ثمر رساندند.

نتایج دو بازی تدارکاتی دیشب تیم‌های لیگ برتری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی