رانش زمین در منطقه امامزاده داوود تهران/ هفت نفر مصدوم شدند


رانش زمین در منطقه امامزاده داوود تهران/ هفت نفر مصدوم شدند

رانش زمین در پی بارندگی بامداد امروز پنجشنبه در منطقه امامزاده داوود تهران هفت نفر مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر میعادفر رئیس اورژانس کشور با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد امروز وقوع سیلی در منطقه امامزاده داوود تهران رخ داد که حجم زیادی از گل و لای را در این منطقه و روستاهای اطرف ایجاد کرد.

رانش زمین در منطقه امامزاده داوود تهران/ هفت نفر مصدوم شدند

وی افزود: گزارش‌های ما از صحنه از مصدومیت هفت نفر خبر می‌دهد که خوشبختانه حال همه آنها خوب است و اقدام‌های درمانی انجام شده و هر هفت نفر توسط آمبولانس اورژانس برای اقدام‌های درمانی بیشتر به مناطق پایین دست منتقل شده‌اند.

میعادفر گفت: خوشبختانه هم اکنون تیم‌های امدادی هم در محل حاضر هستند و با روشن شدن هوا تیم‌های هلال احمر نیز در حال بررسی منطقه می‌باشند تا اگر سیل کسی را در پایین دست با خود برده باشد به جستجو و نجات آنها بپردازند.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شده است، افزود: در حال حاضر وضعیت آرام و عادی است و همچنین زائرانی که در بالا بودند توسط تیم‌های امدادی اورژانس و عوامل انتظامی در حال انتقال به پایین دست هستند.

میعادفر در پایان با بیان اینکه هم اکنون بیمارستان‌های شهدای تجریش و حضرت رسول (ص) به عنوان نزدیکترین بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند از مردم خواست تا از تجمع در منطقه حادثه خودداری کنند.

آتش نشانان در امامزاده داود مشغول عملیات نجات هستند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز در خصوص سیلاب امامزاده داوود به خبرنگار ایرنا گفت: این محدوده جزو حوزه تحت پوشش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیست اما پنج تیم آتش‌نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: سیلاب در بخش‌های بالایی جاده امامزاده داوود، روستاهای اطراف و محوطه داخلی امامزاده رخ داده که آتش نشانان مشغول عملیات نجات هستند.

ملکی گفت: آتش‌نشانان تهرانی در همان دقایق اولیه چندین نفر را نجات دادند اما آمار دقیقی از شمار نجات یافتگان وجود ندارد و عملیات همچنان در حال انجام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد