لحظه هولناک ورود سیل به امامزاده داوود


لحظه هولناک ورود سیل به امامزاده داوود

اما در خود محدوده امامزاده داود رانش زمین اتفاق افتاده است و گل و لای ناشی از سیلاب در محوطه امامزاده داود پخش شده و تعدادی از ماشین‌ها زیر گل و لای هستند.

سخنگوی اورژانس کشور از وقوع رانش زمین در محدوده امامزاده داوود و مصدومیت ۶ نفر خبر داد. مجتبی خالدی گفت: ساعت ۱:۳۵ دقیقه بود که فردی با سامانه ۱۱۵ تماس گرفت و اعلام کرد که در محدوده امامزاده داوود سیل آمده است.

وی با اشاره به اینکه تلفن همراه به یکباره قطع می‌شود، گفت: تکنسین‌های اورژانس همان چند کلمه را به عنوان یک خبر موثق دانستند و سریعاً به محل اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس بیان کرد: سریعاً معاون عملیات اورژانس کشور به همراه ۴ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل امامزاده داود اعزام شدند و مشاهده کردند مسیر تا امامزاده داود باز است و مشکلی نیست.

خالدی ادامه داد:، اما در خود محدوده امامزاده داود رانش زمین اتفاق افتاده است و گل و لای ناشی از سیلاب در محوطه امامزاده داود پخش شده و تعدادی از ماشین‌ها زیر گل و لای هستند. سخنگوی اورژانس کشور بیان کرد: ۶ مصدوم بدحال توسط تکنسین‌های اورژانس به داخل آمبولانس‌ها منتقل شدند تا درمان‌های اولیه را دریافت کنند.

لحظه هولناک ورود سیل به امامزاده داوود
وی با اشاره به اینکه احتمال افزایش مصدومان وجود دارد، گفت: ۳ آمبولانس دیگر به محل اعزام شد و تیم‌های عملیات مدیریت بحران و تیم جست و جو و نجات آتش نشانی به محل اعزام شدند.

خالدی با اشاره به اینکه افراد حاضر در محل بیان می‌کنند که اقوام آن‌ها مفقود هستند، تصریح کرد: اورژانس هوایی البرز در حالت آماده باش قرار دارد تا با روشنایی هوا بتواند عملیات را آغاز کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرایط محل حضور تیم‌های امداد و نجات و جست و جو را طلب می‌کند، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های شهدای تجریش و حضرت رسول (ص) به عنوان نزدیک‌ترین بیمارستان‌ها در حالت آماده باش هستند.

تصاویری از لحظات هولناک ورود سیلاب به امامزاده داوود در پی بارندگی‌های شب گذشته را ببینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور