تکیه تسنیم|توصیه جالب حجت‌الاسلام مومنی برای هیئتی‌ها قبل از آغاز ماه محرم+فیلم


تکیه تسنیم|توصیه جالب حجت‌الاسلام مومنی برای هیئتی‌ها قبل از آغاز ماه محرم+فیلم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مومنی در گفتگو با تسنیم به نکته‌ای ظریف درباره نحوه آمادگی هیئتی‌ها قبل از آغاز ماه محرم اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مومنی مدرس حوزه و کارشناس مسائل دینی با حضور در برنامه «تکیه تسنیم»، با اشاره به فرارسیدن ایام «محرم‌الحرام» در توصیه‌ای اظهار داشت: در چند سال گذشته رسم بسیار خوبی ایجاد شده و در حال اجراست که جوانان در آستانه ایام محرم، پیراهن مشکی خود را توسط یک «پیرغلام اهل‌بیت»(علیهم‌السلام) به تن می‌کنند.

تکیه تسنیم|توصیه جالب حجت‌الاسلام مومنی برای هیئتی‌ها قبل از آغاز ماه محرم+فیلموی با تاکید بر اینکه احترام ویژه‌ای هیئتی‌ها به «پیرغلامان اهل‌بیت»(علیهم‌السلام)، افزود: من از جوانان و نوجوانان تقاضا می‌کنم اگر پدربزرگ و مادربزرگ‌تان زنده هستند، پیراهن مشکی را به آنها بدهید تا آنها به تن‌تان کنند. چراکه اگر ما امروز امام حسینی شده‌ایم مدیون آنها هستیم و اگر آنها مرحوم شده‌اند از پدر مادر این تقاضا را کنید.

این مدرس حوزه ادامه داد: اگر خدای نخواسته پدر و مادر فردی هم به رحمت خدا رفته است بر سر مزار او حاضر شده، یک زیارت عاشورا و یک روزه بخواند و در آنجا پیراهن مشکی را به تن کند و از آنها بخواهید که برایش دعا کند که خداوند متعال محرم خوبی را برای او رقم بزند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا