خط حمله زهردار با زوج نیجریه‌‍ای-برزیلی؛ / کلاس ویژه ربیعی برای دو آقای گل (عکس)


خط حمله زهردار با زوج نیجریه‌‍ای-برزیلی؛ / کلاس ویژه ربیعی برای دو آقای گل (عکس)

مس رفسنجان در فصل جاری با در اختیار داشتن گادوین منشا و لوسیانو پریرا یکی از زهردارترین تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، گادوین منشا پس از حضور در پیکان، پرسپولیس از فوتبال ایران جدا شد ولی خیلی طول نکشید که بار دیگر مجید جلالی که به نوعی کاشف این مهاجم نیجریه‌ای در فوتبال ایران است، برای تقویت خط هجومی گل‌گهر به دنبال این بازیکن رفت و او پس از جدایی جلالی نیز در اردوی این تیم ماند و شاگرد امیرقلعه‌نویی شد.
در پایان لیگ بیستم اما سرمربی با تجربه گل‌گهر با وجود عملکرد خوبی که منشا داشت تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن نشان داد تا مس رفسنجان در لیگ بیست و یکم مقصد بعدی او باشد؛ فصلی که برای منشا با 14 گل کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات را به همراه داشت. البته او در لیگ هفدهم هم با پیکان موفق به ثبت 15 گل شده بود ولی در آن مقطع مهدی طارمی با 18 گل توانست کفش طلایی لیگ برتر را به نام خود بزند.

خط حمله زهردار با زوج نیجریه‌‍ای-برزیلی؛ / کلاس ویژه ربیعی برای دو آقای گل (عکس) محمد ربیعی که بی‌شک حساب ویژه‌ای روی این دو بازیکن باز کرده در بخشی از تمرین اینگونه آنها را جدا از سایر بازیکنان تیم به گوشه‌ای فراخوانده تا تفکراتش را برای چگونگی گلزنی آنها و انتظاراتی که دارد برایشان روی تخته تشریح کند.

در پایان فصل زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی منشا و بازگشتش به پرسپولیس وجود داشت اما این مهاجم درنهایت ترجیح داد در رفسنجان به کارش ادامه بدهد و در ادامه لوسیانو پریرا هم به عنوان جانشین علیاری از فولاد خوزستان به عنوان یکی از خریدهای محمد ربیعی معرفی شد تا حالا این مربی جوان دو تن از بهترین مهاجمان لیگ برتر در سال‌های اخیر را در اختیار داشته باشد. پریرا هم در لیگ شانزدهم تجربه کسب آقای گلی با 16 گل زده را در ترکیب قرمزپوشان اهوازی دارد.
حالا ربیعی که معمولا تیم‌هایش کار هجومی را از خط دفاعی آغاز می‌کنند دو مهاجم زهردار در اختیار دارد و پشت سر آنها نیز محسن آذرباد به عنوان یکی از بهترین پاسورهای لیگ حفظ شد تا نارنجی‌پوشان رفسنجانی که فصل گذشته با 39 گل پس از پرسپولیس و سپاهان به همراه استقلال سومین خط هجومی لیگ بودند، امیدوار به بهبود این رکورد در فصل پیش رو باشند.

خط حمله زهردار با زوج نیجریه‌‍ای-برزیلی؛ / کلاس ویژه ربیعی برای دو آقای گل (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از حمله ترکیبی موشک‌ الماس و پهپاد انتحاری ابابیل به پایگاه سری اسرائیل