رسیدگی سریع به مشکلات و گزارش‌های کارکنان فراجا و شهروندان


رسیدگی سریع به مشکلات و گزارش‌های کارکنان فراجا و شهروندان

همدان-نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رسیدگی سریع به مشکلات و گزارش‌های کارکنان فراجا و شهروندان مهمترین هدف در برپایی میز خدمت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جهانی اظهار کرد: اواخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته و یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواست‌هایی در حوزه‌های مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.

وی افزود: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش‌های کارکنان فراجا و همچنین مشکلات سایر مردم در حوزه‌های مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و کلیه مباحثی که به سازمان فراجا بر می‌گردد است.

جهانی از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست‌ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: درخواست‌های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف ۷روز نیز پاسخ داده می‌شوند.

وی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه ۱۴۷ راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطه‌ای از یگان خدمتی خود می‌توانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.

جهانی با اشاره به راه اندازی سیستم ارتباط مستقیم کارکنان با هیئت رئیسه محترم فراجا گفت: این سیستم به نحوی طراحی شده است که تمامی کارکنان از طریق ارتباط سیستمی می‌توانند درخواست‌های خود را مطرح و در اسرع وقت نتیجه درخواست را دریافت کنند.

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه با اشاره به رضایتمندی بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست‌ها و مشکلات آنان در سفر ریاست جمهور به استان همدان، از استقبال و حضور خوب مردم قدردانی کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به حل مشکل و درخواست‌های شهروندان در سفر به استان همدان اقدام کنیم.


به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جهانی اظهار کرد: اواخر آبان ماه سال ۱۴۰۰ از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رئیس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته و یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواست‌هایی در حوزه‌های مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.

وی افزود: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش‌های کارکنان فراجا و همچنین مشکلات سایر مردم در حوزه‌های مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی و کلیه مباحثی که به سازمان فراجا بر می‌گردد است.

جهانی از رضایت بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست‌ها و مشکلات آنان در سفرهای استانی ریاست جمهوری خبر داد و گفت: درخواست‌های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف ۷روز نیز پاسخ داده می‌شوند.

وی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه ۱۴۷ راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطه‌ای از یگان خدمتی خود می‌توانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.

جهانی با اشاره به راه اندازی سیستم ارتباط مستقیم کارکنان با هیئت رئیسه محترم فراجا گفت: این سیستم به نحوی طراحی شده است که تمامی کارکنان از طریق ارتباط سیستمی می‌توانند درخواست‌های خود را مطرح و در اسرع وقت نتیجه درخواست را دریافت کنند.

نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه با اشاره به رضایتمندی بالای مردم در خصوص رسیدگی سریع دفتر ارتباطات مردمی فراجا به درخواست‌ها و مشکلات آنان در سفر ریاست جمهور به استان همدان، از استقبال و حضور خوب مردم قدردانی کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به حل مشکل و درخواست‌های شهروندان در سفر به استان همدان اقدام کنیم.

کد خبر 5549709

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی