رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه معرفی شد


رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه معرفی شد

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و معاونین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،حجت الاسلام یوسف احمدی در مراسم آئین تکریم و معارفه رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: حجت الاسلام شاه محمدی از افراد صاحب نظر در حوزه قرآن هستند و طرح های بسیار مفیدی در این حوزه اجرایی کردند‌ و توجه به جلسات قرآن و برپایی محافل انس با قرآن کریم در محلات حاشیه نشین از جمله اقدامات ارزنده ایشان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، افزود: همچنین یکی دیگر از برنامه های برجسته، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد و محلات و پایش مربیان قرآن از دیگر اقدامات برجسته این دوره بود.

وی تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های قرآنی و توسعه جلسات قرآن و تربیت قاریان، ساماندهی مربیان و موسسات قرآنی از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام توحیدی نیز از جمله حافظان و مربیان قرآن هستند که امروز عهده‌دار مسئولیت قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه،تاکید کرد: توسعه محافل و مجالس قرآنی در استان کرمانشاه و تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان حائز اهمیت است.

در پایان، حجت اسلام توحیدی نیز در این مراسم اولویت خود را توسعه فعالیت های قرآنی، کلاس های آموزشی، ساماندهی مربیان و قاریان دانستند.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه معرفی شد

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ