موتورولا گوشی با ارزش خرید بالای Moto G32 را معرفی کرد؛ مجهز به اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی


موتورولا گوشی با ارزش خرید بالای Moto G32 را معرفی کرد؛ مجهز به اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی

موتورولا امروز گوشی هوشمند جدیدی با عنوان Moto G32 را معرفی کرد که آن را هم می‌توان یکی از محصولات اقتصادی و با ارزش خرید بالای این شرکت به شمار آورد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های عالی و همچنین قیمت رقابتی مورد...

موتورولا امروز گوشی هوشمند جدیدی با عنوان Moto G32 را معرفی کرد که آن را هم می‌توان یکی از محصولات اقتصادی و با ارزش خرید بالای این شرکت به شمار آورد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های عالی و همچنین قیمت رقابتی مورد توجه کاربران قرار بگیرد. در ادامه با معرفی این گوشی هوشمند همراه باشید.

گوشی Moto G32 نسل جدید از محصولات میان‌رده و اقتصادی موتورولا است که امروز از سوی این شرکت معرفی شد. همچون دو گوشی Moto G42 و Moto G52 که چندی پیش معرفی شدند این گوشی هوشمند نیز از تراشه قدرتمند و بهینه اسنپدراگون 680 بهره می‌برد. نمایشگر با نرخ بروزرسانی 90 هرتزی و همچنین دوربین سه‌گانه و با وضوح 50 مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت عالی از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

موتورولا گوشی با ارزش خرید بالای Moto G32 را معرفی کرد؛ مجهز به اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی

بنا به گفته موتورولا گوشی Moto G32 از نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح 1080 در 2400 پیکسلی یا Full HD+ و همچنین نرخ بروزرسانی 90 هرتزی بهره می‌برد. می‌توان در بالا و مرکز این نمایشگر یک بریدگی موسوم به Punch-hole را مشاهده کرد که دسترسی به دوربین سلفی را ممکن می‌کند. این نمایشگر دارای حاشیه‌های نسبتاً باریکی است و تنها می‌توان در بخش‌های از لبه بالایی و پایینی آن را ضخیم‌تر مشاهده کرد.

در کنار تراشه اسنپدراگون 680، می‌توان در این گوشی به شش گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا کرد. موتورولا همچنین برای این گوشی شیار حافظه microSD در نظر گرفته است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند ظرفیت حافظه داخلی این گوشی هوشمند را گسترش دهند. سیستم عامل اندروید 12.0، باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، شارژر با توان خروجی 30 وات و همچنین سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با لبه کناری از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی هوشمند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا