جریمه فروش غیرقانونی بلیت جام جهانی


جریمه فروش غیرقانونی بلیت جام جهانی

قطر هشدار داد که هر کسی که بدون مجوز فیفا بلیت جام جهانی را بفروشد جریمه خواهد شد.

قطر هشدار داد که هر کسی که بدون مجوز فیفا بلیت جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را بفروشد یا مبادله کند تا ۲۵۰ هزار ریال (۶۹ هزار دلار) جریمه خواهد شد.

وزارت دادگستری در توییتر اعلام کرد که این مجازات مشمول قانون شماره ۱۰ سال ۲۰۲۱ است که اقدامات قطر برای میزبانی جام جهانی در ماه نوامبر را مشخص می‌کند.

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، اعلام کرده است که اگر کسی نتواند در یک مسابقه شرکت کند، می‌تواند بلیت‌های خود را در سکوی فروش مجدد رسمی خود برای فروش بگذارد.

فیفا در وب سایت خود ممنوعیت نقل و انتقالات غیرمجاز بلیت را تایید کرد.

هیئت حاکمه گفت: "بلیت هایی که به طور غیرمجاز منتقل شده اند معتبر نیستند و ممکن است در هر زمان بدون اطلاع قبلی لغو شوند."

دلایل محدودیت ها شامل امنیت مسابقه، حمایت از مصرف کننده، اجتناب از بلیط های تقلبی و حفاظت از یک طرح قیمت گذاری منصفانه است.

به گفته مقامات، این مقررات بخشی از حقوق انحصاری فیفا در مورد مالکیت معنوی و تجاری است که صدور، توزیع و فروش بلیط مسابقات جام جهانی را کنترل می کند.

فیفا در وب‌سایت خود اعلام کرد که متقاضی بلیت فقط مجاز است به مهمانان بلیت به صورت رایگان یا با مبلغی که بیشتر از مبلغ اسمی بلیت نیست، بلیت اختصاص دهد.

شرایط استفاده از بلیت به مهمانان اجازه انتقال بلیط را تحت هیچ شرایطی نمی دهد.

اگر مهمان دیگر نمی تواند از بلیط استفاده کند، باید به متقاضی بلیت بازگردانده شود.

بلیت ها به صورت مرحله ای و بر اساس اولویت اول با سیستم نوبت دهی آنلاین برای کسانی که قصد خرید دارند فروخته می شود.

هواداران محدود به خرید حداکثر شش بلیط در هر مسابقه - و حداکثر ۶۰ بلیت برای مسابقات - برای جلوگیری از خرید عمده توسط شرکت‌هایی هستند که به دنبال فروش مجدد ورودی‌ها در بازار موازی با هزینه‌های متورم هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...