مخالفت فدراسیون با برداشت غرامت ویلموتس از طلب فیفا


چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ولیموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از برداشت غرامت قرارداد ویلموتس از محل مطالبات ایران در فیفا نگران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حسن کامرانی فر درباره رای نهایی پرونده مارک ویلموتس و پرداخت خسارت ۱۵۰ میلیاردی وی گفت: پس از این که رای پرونده این مربی آمده است، در روزهای آینده از اعضای هیات رییسه تقاضا کردیم تا در مورد رای این مربی تصمیم‌گیری کنند. درباره جزییات قرارداد نمی‌خواهم صحبت کنم اما در قرارداد مشخص شده است که ما در چه زمانی باید مطالبات را پرداخت کنیم. چیزی که نگران‌کننده است، این است که برای پول ولیموتس از محل مطالبات ما در فیفا پول کاسته می‌شود و این موضوعی است که برای ما جای نگرانی دارد و می‌خواهیم در این رابطه مذاکرات لازم را انجام دهیم.

مخالفت فدراسیون با برداشت غرامت ویلموتس از طلب فیفا

کامرانی‌فر درباره ۲ میلیون یورویی که در زراعت بانک ترکیه وجود دارد، خاطرنشان کرد: این‌ها مسائل حقوقی است و اجازه بدهید دوستان حقوقی ما جواب بدهند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به پیگیری نشدن بحث مجوز حرفه‌ای و امکان تعلیق فوتبال ایران گفت: ما ۵ روز پیش، تیم جدید مجوز حرفه‌ای را اعلام کردیم. با توجه به این مساله که یک فصل، لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است و ما زمان لازم را داریم، بحث‌های مربوط به کارهای مجوز حرفه‌ای را پیش بردیم. من این را شفاف بگویم. بحث مجوز حرفه‌ای تا هفته قبل برعهده سازمان لیگ فوتبال بود و ما تصمیم گرفتیم تا مجوز حرفه‌ای به فدراسیون فوتبال انتقال پیدا کند. تمام کارهای مجوز حرفه‌ای در حال پیش رفتن است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی