درخواست برگزاری سریع و قانونی انتخابات در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره


درخواست برگزاری سریع و قانونی انتخابات در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، در راستای تحقق اهداف اصلی سازمان، یعنی حمایت از حقوق مراجعان به روان‌شناسان و مشاوران و نیز حمایت از حقوق صنفی روان‌شناسان و مشاوران. وظایف بسیار مهمی بر دوش دارد که به...

درخواست برگزاری سریع و قانونی انتخابات در سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره
سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، در راستای تحقق اهداف اصلی سازمان، یعنی حمایت از حقوق مراجعان به روان‌شناسان و مشاوران و نیز حمایت از حقوق صنفی روان‌شناسان و مشاوران. وظایف بسیار مهمی بر دوش دارد که به دلیل تاخیر دوساله در برگزاری انتحابات دورۀ پنجم شورای مرکزی و هیات بازرسان و بلاتکلیفی ناشی از آن، بخش بسیار مهمی از این وظایف تحقق نیافته و آسیب‌های زیادی متوجه حرفۀ حساس روان‌شناسی شده است.
بر این اساس، انجمن روان‌شناسی ایران، به عنوان بزرگترین انجمن روان‌شناسی کشور و دارای بیشترین عضو از اعضای سازمان نظام، انتظار دارد در انتخابات دورۀ پنجم، ضمن تاکید بر تسریع در برگزاری انتخابات، کلیه فرایند انتخابات، به ویژه نحوۀ تشکیل هیات‌های مرکزی نظارت و اجرایی، بر مبنای قانون سازمان، آیین نامۀ مربوط و منشور اخلاقی سازمان در سلامت کامل انجام شود و در راستای شفافیت، آیین نامه مصوب بموقع در اختیار اعضای سازمان قرار گیرد.
همچنین با توجه به وقفۀ هشت ساله در انتخابات استان‌ها (مناطق) و عدم برگزاری شورا از بدو تاسیس سازمان در تهران، که موجب غفلت قابل توجهی به مسائل استان‌ها شده است، تسریع در برگزاری سالم انتخابات دوره چهارم شورای مناطق و اولین دورۀ شورای منطقۀ تهران مورد درخواست جدی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند